به گزارش خبرنگار ایرنا این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ، استاندار ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، مدیران اجرایی ، خانواده های شهیدان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم ولایتمدار برگزار شد.
استاد حوزه و دانشگاه در این آیین گفت: یوم الله دهم فروردین از روزهای مهم تاریخ ساز انقلاب اسلامی و نقطه عطفی در قیام مردم ایران علیه رژیم ستم شاهی است و باید همواره گرامی داشته شود.
حجت الاسلام کاظم راشد یزدی ادامه داد: باید با زنده نگه داشتن یاد و خاطره سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی (ره) و شهدای دهم فروردین در راستای تحقق اهداف شهدا گام برداریم .
وی خاطر نشان کرد: عزت و اقتدار میهن اسلامی در گرو ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و حرکت در مسیر نورانی شهدای والامقام انقلاب اسلامی است که هستی خود را فدای اعتلای دین کردند.
استاد حوزه و دانشگاه در ادامه به اهمیت اقتصاد مقاومتی و تاکیدات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین مسائل در اقتصاد مربوط به منابع ملی و بیت‌المال است و ائمه معصومین(ع) نسبت به بیت المال توجه بسیار ویژه‌ای داشتند و روایت‌های مختلفی در این زمینه بیان شده است.
راشد یزدی یادآور شد: دین ما به صورت کامل توانایی مدیریت مسائل اقتصادی را دارد و به هیچ عنوان با فقر نسبتی ندارد بنابراین باید با برنامه ریزی برای تحقق اوامر مقام معظم رهبری در باب اقتصاد مقاومتی تلاش کرد.
مردم یزد در چهلم قیام مردم تبریز در دهم فروردین سال 57 در اعتراض به رژیم ستم شاهی به خیابان ها آمدند و چهار شهید به نامهای رضا نامداری، شهریار مرادی، مهدی قدکفرشان و حسین پارساییان تقدیم اسلام و انقلاب کردند.
7536/6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.