به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید محمد میرمحمدی شامگاه چهارشنبه در همایش دست اندرکاران ورزش استان افزود: همکاری و هماهنگی هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد نقش مهمی در توسعه همه جانبه ورزش استان دارد.
وی ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای برنامه‌ریزی استان مقرر شده تا یک درصد از بودجه ادارات استان یزد به ورزش اختصاص پیدا کند بنابراین باید گزارش این عمل تهیه و ارائه شود تا در عمل شاهد تحقق آن باشیم.
استاندار یزد خاطر نشان کرد: توسعه امکانات ورزشی در استان یک ضرورت است و باید مدیران و متولیان امر در بخش های مختلف برای تحقق آن بکوشند و قطعا نقش تشکل های مردم نهاد مهم است.
میر محمدی گفت: گسترش ورزش در ابعاد مختلف بین مردم و خانواده ها نیاز همیشگی است و بدون شک باید برای ورزش بانوان و تامین سلامتی و نشاط آنها اقدام بعمل آید.
وی افزود: راه اصلی ایجاد نشاط و سلامتی در جامعه و بخصوص در میان خانواده ها ورزش است و باید توسط مدیران اجرایی و وررشی برای تحقق ان اقدام های شایسته بعمل آید.
استاندار یزد در خصوص ورزشگاه بزرگ یزد اظهار داشت: برای تکمیل ورزشکاه بزرگ یزد بررسی های لازم بعمل آمده و امیدواریم با همکاری و مشارکت بخش خصوصی اقدام های لازم صورت گیرد.
میرمحمدی در ادامه سه مقوله مهم ورزش را در ابعاد ورزش قهرمانی، همگانی و تفریحی ذکر کرد که باید متولیان امر به تمام زوایای آن عنایت داشته باشند.
استان یزد دارای 47 هیات ورزشی استانی ، 250 هیات شهرستانی و 60 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه است.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.