به گزارش خبرنگار ایرنا ، مسعود شریعتی چهارشنبه شب در همایش دست اندرکاران ورزش یزد افزود: در سال 1392 یزد در ورزش همگانی در رتبه 24 در میان استان های کشور بوده ولی با کارهای فرهنگی و با همکاری بخش های مختلف شاهد ارتقای بسیار خوب آن هستیم .
وی ادامه داد: رویکرد اداره کل ورزش و جوانان یزد با همکاری سایر دستگاه های اجرایی و مردم همگانی کردن رشته های مختلف ورزشی است و در این خصوص در سال های گذشته تلاش های بسیار خوبی انجام گرفته است.
این مسئول اظهار داشت: برای همگانی کردن ورزش در جامعه و بین اقشار مختلف مردم از جمله کارهای خوبی که انجام گرفته وارد کردن رشته‌های مختلف ورزشی به پارک‌ها و در جمع خانواده‌ها است.
شریعتی خاطر نشان کرد: توجه دادن مردم به اهمیت ورزش با کارهای فرهنگی و اطلاع رسانی از رویکردهای مهم اداره کل ورزش و جوانان یزد است بنحوی که تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان در دو سال اخیر حدود چهار هزار نفر افزایش یافته است .
وی تصریح کرد: استان یزد در بحث فعالیت های مختلف علمی و پژوهش‌های ورزشی هم به همت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی توانسته است جزو سه استان برتر کشور قرار گیرد و برگی دیگر بر افتخارات استان یزد بیافزاییم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد یکی دیگر از رویکردهای مهم ورزش یزد را توجه به بحث ورزش قهرمانی ذکر کرد که از رشد 300 درصد قهرمانان ورزشی استان برخوردار است و تداوم خواهد داشت .
شریعتی همچنین به اهمیت جلب نظر خیران و بخش خصوصی در انجام طرح های مختلف ورزشی در سطح استان اشاره کرد و گفت: در دو سال اخیر افزون بر 30 طرح ورزشی با همکاری و همت خیران به بهره‌برداری رسیده است.
استان یزد 47 هیات ورزشی استانی و 250 هیات شهرستانی و 60 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه ورزشی است.
7536/6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.