به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت‌الله محمدرضا ناصری روز چهارشنبه در دیدار مدیرکل و معاونان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید روحیه خود باوری که لازمه تولید و اشتغال است روز به روز گسترش یابد .
وی ادامه داد: باید برای تولید و کیفیت آن سرمایه‌گذاری لازم در سطح کلان و بخش های مختلف اقدام های لازم بعمل آید و اگر به افزایش کیفیت کالاها و پایین آمدن قیمت تمام شده توجه شود زمینه افزایش تولید و اشتغال به خوبی فراهم می‌شود.
امام جمعه یزد به اهمیت لزوم حذف تشریفات بی جا از فعالیت‌های اقتصادی تاکیدکرد و گفت: شایسته است گروه‌های کارشناسی و بازرسی با حضور افراد کارشناس و متخصص تشکیل شود و این گروه‌ها به بررسی نقاط ضعف و قوت کارخانه‌ها و تولیدی‌ها پرداخته و راهکارهای بهبود فعالیت را به آنها ارائه کنند.
ناصری در ادامه به ضرورت توجه به روستاها اشاره کرد و گفت: باید زمینه‌ای فراهم شود که روستاییان در روستاها باقی بمانند بنابراین برنامه‌ریزی برای ایجاد اشتغال و تولید در سطح مناطق روستایی یک ضرورت همیشگی است.
ناصری همچنین به موضوع مهم فرهنگ به عنوان یک ضرورت اشاره کرد و گفت: باید مسئولان اجرایی همواره توجه خاص به مقوله فرهنگ استان و فرهنگ دارالعباده داشته باشند.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.