محمد رضا قاسمی زاده روز دوشنبه به ایرنا اظهارکرد: معلم کلاس سوم مدرسه دخترانه قدس برای برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان خود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منزل چند دانش آموز مراجعه  و رسیدن به سن تکلیف و عبودیت را به آنها تبریک گفت و برایشان آرزوی توفیق عبادت و بندگی به درگاه حق تعالی کرد.

وی افزود: به همین منظور چند معلم مدارس دخترانه و پسرانه شهرستان نیز اقدام مشابه انجام دادند و دانش آموزان خود را با اصول و فروع دین و مباحث مذهبی به دلیل ورود به سن تکلیف شرعی آشنا کردند.

این مسوول فرهنگی شهرستان با اشاره به ضرورت حفظ سلامت دانش آموزان و پایبندی به مصوبه فاصله گذاری اجتماعی بیان کرد: در راستای توجه به مسائل دینی دانش آموزان و برای دور نشدن از فضای آموزش مذهبی، تصمیم  گرفته شد تا در فضای خانه، توجه به این امر معنوی پررنگ‌تر و دانش آموزان پایه‌های سوم دختران و هشتم پسران، تجربه دینی و مذهبی پرنشاطی در ماه رمضان داشته باشند.

قاسمی زاده با بیان اینکه همچنین برخی دانش آموزان با حضور معلم در منزل، جشن تکلیف و تشرف خود را در کنار خانواده برگزار کردند، تصریح کرد: ماه مبارک رمضان، بهترین و عالی تربن فرصت‌های معنوی و تربیتی را برای خانواده‌ها فراهم می کند تا فرزندان خود را با معارف والای دینی و قرآنی و فیوضات این ماه پر برکت مانوس سازند. 

حدود ۱۰ هزار دانش آموز در ۷۵ مدرسه شهرستان بافق به تحصیل اشتغال دارند که در این روزهای کرونایی از طریق فضای مجازی و سامانه  شاد مطالب درسی  را فرا می گیرند.

مرکز شهرستان بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.

همچنین رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر یکشنبه اعلام کرد: تاکنون ۹۷ هزار و ۴۲۴ نفر در کشور به طور قطعی به کرونا مبتلا شدند و با فوت ۴۷ نفر در۲۴ ساعت گذشته، تعداد افراد متوفی به ۶ هزار و ۲۰۳ تن رسید.

کیانوش جهانپوربیان کرد: از دیروز تا ظهر ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۹۷۶ بیمار جدید مبتلا به کووید- ۱۹ در کشور شناسایی شدند.

وی ادامه داد:  تاکنون ۷۸ هزار و ۴۲۲  نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شدند که ۲ هزار و ۶۹۰ بیمار تحت مراقبت قرار دارند.

وی اظهار کرد: تاکنون ۴۹۶ هزار و ۲۷۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹  شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.