مسعود الماسی فرماندار شهرستان کامیاران روز چهارشنبه در آیین توزیع بستههای کمک معیشتی اظهار داشت: با کمک خیرین ، پیگیری و حمایت های استانداری  و دولت جهت حمایت از اقشار آسیب دیده در اثر کرونا مقدار ۸۰۰ بسته اقلام اساسی شامل برنج، مرغ و روغن در کامیاران بین این خانواده ها با رعایت اصول بهداشتی توزیع شد.

وی با بیان اینکه این حمایت‌ها از سوی خیران کماکان ادامه دارد افزود: این کمک‌ها به خانوارهای نیازمندی می‌شود که در اثر شیوع کرونا دچار مشکل شده وتحت پوشش نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی نیستند.

فرماندار کامیاران موفقیت دولت در مقابله با کرونا را حاصل تامین زیرساخت های لازم بهداشتی ،درمانی و فناوری اعلام کرد و گفت: طرح تحول نظام سلامت امروز به کمک دولت آمده و از زیرساخت هایی  که دربخش آی تی ایجاد شد برای آموزش دانش آموزان بهره برده می شودکه امیدواریم همشهریان محترم نیز با درک شرایط موجود ما را در اجرای برنامه های بهداشتی و طرح های ستاد کرونا و فاصله گذاری اجتماعی یاری دهند.

بر اساس اعلام رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا روز گذشته/سه شنبه/ ۷۴ هزار و ۸۷۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۹۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به چهار هزار و ۶۸۳ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.