حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی عصر سه‌شنب در گفت و گو با ایرنا با قدردانی از حماسه آفرینی مردم در راهپیمایی امروز افزود: مردم در چهلم شهید سلیمانی و چهل و یکمین فجر پیروزی و سالگرد انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشتند.

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم مومن و انقلابی به رغم تمامی شبهه ها، شایعه ،تحریم‌ها و تهدیدها نشان داد که قوی‌تر از گذشته، وفادار به اهداف و آرمان‌های نظام و مطیع ولایت‌فقیه هستند و دست از اصول بر نمی‌دارند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد اظهارداشت: پیام اصلی مشارکت بی‌نظیر مردم قهرمان در راهپیمایی امسال، تداوم ایستادگی و مبارزه با استکبار به سرکردگی آمریکاست.

فخرالدینی بیان داشت: مردم به خوبی عشق و ارادت قلبی خود به راه شهیدان، تداوم کفرستیزی و بصیرت در راه نظام تا تحقق تمام ارزش‌ها و اصول بر پایه دین را به منصه ظهور رساندند.

وی تاکید کرد: مسوولان باید همواره قدردان این ملت فداکار  و با ایمان باشند  که بدون آنها و تکیه به ظرفیت‌های داخلی نمی‌توان به موفقیت رسید و همه امور با همبستگی حل می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد تاکید کرد: استکبارجهانی  باید با تماشای راهپیمایی امروز مردم قهرمان ایران از توطئه‌های شوم خود دست بردارند و  بدانند که ایرانی هیچگاه تسلیم دشمن نمی‌شود.

فخرالدینی همچنین از مردم مناطق مختلف استان که همانند شهر یزد  با مشارکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه آفریدند، قدردانی کرد. 

مراسم راهپیمایی چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی  همزمان با سراسر کشور و با حضور گسترده آحاد مردم ولایی و انقلابی استان یزد در ۹۰ نقطه شهری و روستایی در ۱۰ شهرستان برگزار شد.

    

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.