در پیام محمد علی طالبی آمده است: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، ‌تبلور آزادی خواهی و استقلال جویی ملت بزرگ و حماسه سازی است که با اتکال به خدای سبحان و اعتماد به رهبری حکیمانه آن پیر فرزانه، حکومت فاسد و جبار پهلوی را سرنگون‌کرد و نظامی مبتنی بر تعالیم حیات بخش قرآن کریم و آرای آحاد مردم شریف میهن بنا نمود که به برکت خون مطهر شهدای گرانقدر و عزیزترین فرزندان این سرزمین، در چهل و یکمین سالگرد پیروزی خویش، به درختی تناور در عرصه‌های مختلف و الگویی برای استقلال‌طلبی در جهان تبدیل گردیده است.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری یزد ، در ادامه می خوانیم: اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از همه مردم عزیز و شریف استان یزد دعوت می کنم تا بار دیگر در صوفی به هم فشرده، حضوری پرشور و باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن داشته باشند و با آرمان‌های بلند امام راحل عظیم‌الشأن(‌ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند. 

همچنین جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ۲ مسیر میدان آزادی( باغ ملی) و بعثت به طرف چهارراه شهدا و تکیه امیرچقماق در شهر یزد برگزار می‌شود.

سعید زارع در گفت و گو با ایرنا افزود:  راهپیمایی در شهر یزد روز سه‌شنبه برابر ۲۲ بهمن از ساعت  ۹ صبح از ۲ مسیر یادشده آغاز می‌شود و مردم در صفوفی فشرده با عبور از خیابان‌های فرخی، امام (ره) و میدان شهدا و نیز خیابان قیام در تکیه امیرچقماق تجمع می‌کنند.

وی ادامه داد: در پایان مراسم سخنرانی و چندین برنامه فرهنگی و هنری متنوع و شاد و قطعنامه سراسری قرائت می‌شود.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: در طول مسیر و تا پایان مراسم توسط برخی اداره‌ها ، ارگان‌ها و تشکل‌ها برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌ شود.

زارع گفت: در این ارتباط برپایی نمایشگاه کتاب، عکس، برنامه‌های ورزشی، خاطره نویسی و نقاشی کودکان و نوجوانان نیز پیش‌بینی شده است .

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در ۹۰ نقطه استان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.