حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا  اهم این کارگروه‌ها را فرهنگی، رسانه و اطلاع‌رسانی ، تبلیغات ، امنیتی، پشتیبانی، جوانان ، بانوان ، فرهنگیان و کارگران ذکر کرد و افزود: این کمیته ها وظایف و ماموریت های تعریف شده را به نحو مطلوب انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای تدوین و اجرای برنامه‌های متنوع و مفید سالگرد پیروزی انقلاب با جلب مشارکت اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان و تشکل‌ها از جمله اهداف اصلی این نهاد است .

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد اظهار داشت: ۱۰ ستاد اصلی سالگرد انقلاب و جشن‌های دهه فجر در یزد و ۹ شهرستان استان تشکیل شد و فعالیت خود را برای انجام وظایف و هماهنگی آغاز کرده‌اند.

فخرالدینی گفت: رویکرد این ستاد همانند گذشته، برگزاری جشن‌ها توسط مردم و حمایت و همراهی توسط سایر دستگاه‌هاست، امیدواریم در سال‌جاری این برنامه‌ها به نحو مناسبی برگزار شود.

وی تاکید کرد: توجه به جوانان به خاطر گام دوم انقلاب و تاکید مقام معظم رهبری باید مدنظر تمام دست‌اندرکاران جشن‌ها قرار گیرد و از جذابیت برای جلب حضور همگان برخوردار باشد .

جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ۱۲ بهمن همزمان با ورود تاریخی حضرت امام به ایران ماه آغاز می شود و تا ۲۲ بهمن ماه نیز ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.