به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی روز شنبه در دیدار رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی که به مناسبت سالروز تاسیس این شورا انجام گرفت با بیان اینکه تبلیغات، جوهره رسالت دینی است، اظهار داشت: هر پروژه ای بدون تبلیغ، ناکام و ناتمام می ماند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر اساس تبلیغ شکل گرفته است، افزود: تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ساماندهی تبلیغات و شکوه مراسم ها بسیار تاثیرگذار است و باید محتوای تبلیغات با ارزش های دینی همسو بوده و به شکلی مطرح شود که جاذبه آفرین باشد.

وی اظهار داشت: امروز حضور نسل جدید در تبلیغات حساب شده و سامان یافته است و در این میان شورای هماهنگی باید اقدامات لازم برای به میدان آوردن نسل گذشته و ایجاد جاذبه برای نسل آینده را برای افزودن به جریان انقلاب ایجاد کند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه کار شورا زیرساختی، زیربنایی و کلیدی است، خاطرنشان کرد: هویت انقلاب به تبلیغات وابسته است تا انقلاب تدوام یابد و همیشه در جریان باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز در این دیدار از برگزاری افزون بر ۳۲ هزار برنامه توسط دستگاه و نهادها در سال گذشته خبر داد و گفت: در مجموع ۱۵ عنوان برنامه مهم و محوری نیز توسط شورا در این مدت برگزار شد.

حجت الاسلام محمدعلی سالاری افزود: بیش از ۳۰۶ مراسم ذیل این برنامه ها برگزار شده و ۵۸۶ هزار نفر نیز در این مراسم ها شرکت کرده اند.

وی با اشاره به محدود بودن بودجه شورا، اظهار داشت: بر اساس قول مساعد استانداری قرار بود بعد از ۶ سال، تعیین تکلیف زمین شورا در یک هفته با دستور استاندار انجام شود اما، با گذشت افزون بر پنج هفته هنوز نتیجه ای حاصل نشده است.

ط/ 6042

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.