به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید کاظم نورمفیدی روز چهارشنبه در نشست روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استانهای کشور در گرگان، اظهار کرد: همواره باید نسبت به تبلیغ انقلاب و دستاوردهایی آن در داخل وخارج توجه داشته و راهکارهای مناسب آن را شناسایی و عمل کرد.
به گفته امام جمعه گرگان؛ علاوه بر تبلیغ و اطلاع رسانی در داخل کشور و آگاه سازی نسل جدید، باید دستاوردهای انقلاب برای کسانی که در خارج از مرزها تشنه آگاهی هستند ، بیان شود.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بر سرمایه گذاری در انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل جوان تاکید کرد و افزود: در طول سال و نه فقط مناسبت های انقلابی باید در فکر تربیت فرزندان و آگاهی دادن و پیشگیری از به دام افتادن آنان در حلقه تفکرات شیطانی باشیم.
امام جمعه گرگان افزود: توده مردم در نمازجمعه شرکت می کنند و با انقلاب شکل گرفته اند ولی برای نسل جوان که نیمی از جمعیت زیر 30 سال کشور را تشکیل می دهند باید برنامه ریزی و آگاهی رسانی شود.
وی گفت: اگر مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تبلیغ انقلاب است باید در مدارس و دانشگاه ها حضورداشته و به نسل جدید اطلاعات و آگاهی دهد.
نماینده ولی فقیه در گلستان همچنین بر دوری ازانجام کارهای موازی و هزینه کرد سنگین در تبلیغات تاکید کرد و افزود: باید سرمایه گذاری در حوزه محتوایی و جذاب انجام گیرد.
استاندار گلستان نیز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را یکی از نهادهای مظلوم دانست و بر وجود نقشه راه برای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سطح ملی، استانی و شهرستان تاکید کرد و گفت: امروز نقشه راه شورای هماهنگی برای روستاها کمتر لحاظ می شود که در این زمینه باید تجدید نظر گردد.
به گفته حسن صادقلو؛ به عنوان نمونه بیش از 47 درصد از جمعیت گلستان را روستائیان تشکیل می دهند و در این بخش بستر برای سرمایه گذاری شورای هماهنگی وجود دارد.
وی برسرمایه گذاری بیش از گذشته در محتوایی بودن برنامه ها نیز تاکید کرد و افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حوزه تبلیغات انقلاب باید ظریف و دقیق وارد شود.
درهمایش فرهنگی، تبلیغی و انقلابی روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور طی دو روز راهکارهای راهبردی و تبلیغی این شورا مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
6204/1648
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.