به گزارش ایرنا، در این آیین که در سالن خبرگزاری صدا و سیما برگزار شد، کاظم سبحان زاده، مسعود میرجلیلی، محمود رضا رحمانی و کبری دانشی از خبرگزاری ایرنا تجلیل شدند.
مدیرکل صدا و سیمای یزد گفت: رسانه های گروهی استان در برگزاری باشکوه جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهم و موثری بر عهده داشتند.
احمد پهلوانیان افزود: به رغم توطئه های دشمنان مراسم امسال سالگرد انقلاب به خصوص راهپیمایی 22 بهمن نسبت به سال های گذشته باشکوه برگزار شد.
وی به اهمیت و نقش رسانه های گروهی در توسعه همه جانبه استان اشاره کرد و بیان داشت: خبرنگاران با تهیه و انعکاس اخبار در توسعه بسیار نقش آفرین هستند.
این مسئول تصریح کرد: هرگونه توسعه انسانی به زیر ساخت فرهنگی نیاز دارد و رکن اصلی آن رسانه های گروهی هستند که مومنانه وظایف خود انجام می دهند.
پهلوانیان به اهمیت دیده شدن خبرنگاران توسط دستگاه ها و مسئولان اشاره کرد و بر پیگیری آن برای موفقیت بیشتر در انعکاس اخبار استان تاکید کرد.
همچنین مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت: همراهی و همکاری رسانه های گروهی در انجام برنامه ها و کمک به نظام و دولت در استان برجسته است.
علی صالحی افزود: خبرنگاران با تلاش جدی و نجابت خود در تمام امور با دستگاه های اجرایی و انجام برنامه های مختلف همراهی دارند و باید مورد تجلیل قرار گیرند.
به گفته وی این همراهی خبرنگاران استان در عرصه های مختلف در سطح کشور بی نظیر است که با انصاف و دقت وظایف حرفه ای خود را انجام می دهند.
در ادامه جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: همراهی خبرنگاران و پوشش مناسب اخبار سالگرد انقلاب اسلامی در استان بنحو مناسب برگزار شد.
سعید زارع افزود: مردم به رغم پاره ای مشکلات و توطئه های دشمنان نه تنها کمتر که امسال خیلی باشکوه تر در راهپیمایی 22 بهمن مشارکت کردند.
وی تصریح کرد: تمام موفقیت ها در استان مدیون همکاری بخش های مختلف و همراهی دلسوزانه خبرنگاران است که بدون چشم داشت وظایف اطلاع رسانی را انجام می دهند.
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد، فعالیت کمیته فضای مجازی و رسانه های گروهی استان را در میان سایر کمیته ها بخاطر جو همدلی نمونه ذکر کرد و از تلاش فعالان این عرصه قدردانی کرد.
زارع گفت: برای تداوم موفقیت ها باید همچنان رسانه های گروهی و پایگاه های خبری به نقش آفرینی و ایجاد امید و اعتماد در بین مردم فعالیت کنند.
در این آئین با لوح سپاس و هدایا از خبرنگاران فعال رسانه های گروهی استان که در پوشش مناسب برنامه های سالگرد انقلاب اسلامی تلاش بیشتر داشته اند قدردانی شد.
استان یزد بر اساس آمار سال 1395 یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.