در این مراسم آیت‌الله محمدرضا ناصری به اهمیت بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر و جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با مشارکت مردم اشاره کرد و گفت: تکریم دهه‌فجر ، تجلیل و تعظیم شعائرالهی و یک وظیفه دینی، ملی و انقلابی است .

وی ادامه داد: این ایام فرصتی است که ابعاد و اهداف انقلاب اسلامی و ویژگی‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام‌خمینی (ره) برای مردم به خصوص آینده‌سازان تبیین و ترویج شود.

اولین برنامه بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامی رژه موتوری است که از فرودگاه شهید صدوقی تا تکیه امیرچقماق و سپس گلزار شهیدان در خلدبرین برگزار می‌شود.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ۱۰۰ ستاد دهه فجر در شهرها و روستاهای استان با همکاری مردم و تشکل‌ها تا پایان دهه‌فجر امسال افزون بر ۶ هزار برنامه را اجرا می‌کنند.

سعید زارع در حاشیه این مراسم در گفت و گو با ایرنا افزود:  ۳۲ کارگروه تخصصی عهده‌دار برنامه‌ریزی برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر به صورت استانی هستند که با مردم و تشکل‌ها همکاری دارند.

وی اظهار داشت: یک هزار و  ۴۰۰ ستاد دانش‌آموزی در مراکز آموزشی تشکیل شده که با همکاری دانش‌آموزان و حمایت کادر مدارس در برگزاری جش‌ های سالگرد انقلاب اقدام می‌کنند.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد همچنین  از نواختن زنگ انقلاب در مدارس و برگزاری نشست‌های بصیرتی و تبیینی تا پایان دهه فجر در سطح مراکز علمی و آموزشی استان خبر  داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.