هموطنان آشوری و ارمنی ساکن در این استان مرزی که گام‌به‌گام با ملت ایران برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کرده و شهید داده‌اند، اکنون پیشگام دعوت از ملت ایران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستند. 
«سیمونز» از همبستگی و یکصدایی گفت 
«استانلی سیمونز»، رییس انجمن آشوریان ارومیه معتقد است که حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال جلوه‌ای از یکصدایی و همبستگی ملت ایران از هر «قوم و نژاد» و «دین و مذهب» خواهد بود.
وی افزود: یکصدایی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امید واهی دشمنان را به یاس تبدیل کرده و ترفند آنان را خنثی می‌کند؛ ضمن آنکه به جهانیان نشان می‌دهد که ملت ایران همچنان عاشق وطن و وفادار به انقلاب هستند.
وی با بیان اینکه جامعه آشوریان به صورت پرشورتر در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهد کرد، بیان کرد: حضور در این آیین بزرگ یک وظیفه ملی است و همانگونه که راهپیمایی ۲۲ بهمن طی ۴۰ سال گذشته باشکوه برگزار شده امسال نیز با مشارکت گسترده ملت ایران برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دنیا و دشمنان این مرز و بوم ثابت می‌کند که ملت ایران با وجود برخی مشکلات دست از حمایت انقلاب خود برنمی‌دارند و همچنان پشتیبان آرمان‌های متعالی امام خمینی(ره) هستند.
«سیمونز» ادامه داد: شهدای بی‌شماری از سوی مسیحیان و مسلمانان و تمامی اقوام ایرانی تقدیم انقلاب اسلامی شده که نمونه بارز آن سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی است؛ خون پاک این شهدا نیز باعث خواهد شد تا ملت به صورت پرشور در این راهپیمایی حضور یابند.
رییس انجمن آشوریان ارومیه به حضور پرشور مردم در شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت: حضور پرشور مردم در شهادت این مجاهد، وفاق ملی ملت ایران را به تصویر کشید و ثابت کرد این ملت با وجود برخی مشکلات همچنان در تمامی صحنه‌ها حضوری پرشور دارند.
وی افزود: دشمنان انقلاب و کشور در تلاش هستند تا جلو پیشرفت انقلاب را بگیرند و بر همین اساس برای ناامید کردن دشمنان باید حضور پرشوری در راهپیمایی این روز داشته باشیم.
«روبیک» به تقارن اربعین سردار و راهپیمایی تاکید کرد
رییس شورای خلیفه‌گری کل ارامنه آذربایجان نیز اظهار داشت: تقارن راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با چهلمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی ما را بیش از پیش ملزم می‌سازد که با شکوه‌تر از سال‌های گذشته در این راهپیمایی شرکت کنیم.
«روبیک جانانه» اظهار داشت: دنیا باید بداند ملت ایران از ترک و کرد و بلوچ گرفته تا آشوری و ارمنی همه عضو یک پیکر واحد هستند و در تمامی عرصه‌ها و به ویژه در مسایل مربوط به امنیت و سیاست خارجی یکپارچگی خود را حفظ خواهند کرد.
وی ادامه داد: شکوه حضورمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان ثابت خواهد کرد که نه از آنان می‌ترسیم و نه فرار می‌کنیم بلکه با اقتدار تمام در مقابلشان ایستادگی خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن نه تنها موجب ناامیدی دشمنان و تضعیف روحیه آنان خواهد شد بلکه در طرف دیگر موجب تسلی خاطر مظلومان جهان می‌شود.
«جانانه» افزود: ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن به نمایندگی از طرف تمام ملت‌های ستمدیده جهان فریاد ظلم‌ستیزی سر می‌دهند و بار دیگر این مهم را ثابت می‌کنند که انقلاب ایران، انقلاب مستضعفان جهان است.
وی افزود: ارامنه امسال نیز همانند سال‌های گذشته با شور بیشتری در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد.
«ساهاک» از وفاداری به نظام سخن به میان آورد
یکی از شهروندان ارمنی نیز اظهار داشت: ارامنه در ۴۰ سال گذشته جزء جدایی‌ناپذیر ملت ایران بودند و همواره در تمامی صحنه‌ها چه در انقلاب و چه در هشت سال جنگ تحمیلی کنار برادران مسلمان خود قرار گرفته و جانفشانی کرده‌اند.
«پایلاک ساهاک» ادامه داد: چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حقیقت «عید انقلاب» است بنابراین شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باید پرشورتر از سال‌های گذشته باشد.
وی اظهار داشت: شرکت اقشار مختلف از هر قوم و نژاد انسجام ملت ایران را در سطح جهانی به نمایش می‌گذارد و پاسخ محکمی به معاندان انقلاب و کشور خواهد داد.
وی بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی و زیر ذره‌بین قرار دادن تمام مسایل کشور توسط دشمنان بیش از هر زمان دیگری شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضروری است؛ این حضور حماسی بدون‌شک یکصدایی ملت ایران را نشان می‌دهد و بدخواهان انقلاب را از رسیدن به اهدافشان ناامید می‌کند. 
همه ساله در ۲۲ بهمن و مصادف با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی در مناطق مختلف کشور از جمله ارومیه و دیگر شهرهای ۴۶ گانه آذربایجان‌غربی و حتی برخی از روستاهای پرجمعیت این استان برگزار می‌شود. 
امسال چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن گرفته می‌شود و مردم غیور این استان مرزی اعم از زن و مرد، پیر و جوان، دانش‌آموز و طلبه فردا، سه‌شنبه در میعادگاه عاشقان مکتب امام خمینی(ره) گردهم می‌آیند تا یکبار دیگر اتحاد و انسجام خود را به رخ جهانیان بکشند.
مرزدارانی که بیش از چهار دهه با اقتدار از مرزهای سرزمین آبا و اجدادی خود محافظت کرده‌اند، فردا با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن ۴۱ سالگی انقلاب اسلامی، وفاداری خود به نظام و انقلاب را نشان می‌دهند و با آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت می‌کنند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.