به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه که روز دوشنبه با حضور مسئولان شهرستان پیشوا در سالن اجتماعات هلال احمر افتتاح گردید،دستاوردهای چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف در معرض دید عموم مردم قرار گرفت.
سرپرست فرمانداری پیشوا در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت:نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در 40 غرفه و با مشارکت دستگاه های دولتی ، بخش خصوصی، سازمان های مردم نهاد و تولید کنندگاه حوزه کشاورزی و صنعت برپا گردیده است.
حسین عباسی افزود:این نمایشگاه شامل غرفه های گل و گیاه ،تجهیزات و ابزارهای مدرن کشاورزی تولید داخلی، کتاب، صنایع دستی و هنرهای تجسمی بوده و بخشی از ظرفیت های شهرستان که به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی محقق شده را در معرض دید عموم مردم قرار داده است.
وی افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی در پیشوا بسیار گسترده و متنوع است و این نمایشگاه تنها گوشه ای از توانمندی های شهرستان را در معرض دید مردم قرار داده تا صاحبان اصلی انقلاب بیش از گذشته با خدمات و برنامه های دولت و نظام آشنا شوند.
عباسی تصریح کرد:دشمنان قسم خورده نظام در خیال خام خود، نابودی نظامی را می پروانند که از پشتوانه عظیم مردمی برخوردار است که یقینا این حمایت در راهپیمایی 22 بهمن امسال بیش از گذشته نمود عینی خواهد داشت.
نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله نظام در شهرستان پیشوا تا 22بهمن در محل سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر از ساعت 9 تا 17 پذیرای عموم مردم است.
پیشوا با 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.