به گزارش ایرنا، فرماندار ویژه کاشان روز شنبه در حاشیه بهره برداری از این طرح ها به خبرنگاران گفت: طرح جمع آوری و انتقال پسماند بخش برزک با اعتبار افزون بر 500 میلیون ریال، بهره برداری از سیستم آبیاری تجمیعی کشاورزی روستای ویدوجا با استحصال 600 هزار مترمکعب سالانه برای 200 نفر با اعتبار هشت میلیارد و 50 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
علی اکبر مرتضایی افزود: بوستان یک هزار و 200 مترمربعی روستای ازوار با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال، طرح تجمیع چاه اتحاد با امکان بهره برداری 100 خانوار با اعتبار 2 میلیارد و 200 میلیون ریال با جلوگیری از هدر رفت سالانه 150 هزار مترمکعب آب نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی بیان کرد: ساختمان دهیاری روستاهای آرنجن و تجره به ترتیب با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال و یک میلیارد و 600 میلیون ریال و طرح تجمیعی کشاورزی روستای ورکان با اعتبار 700 میلیون ریال از دیگر طرح هایی بود که بهره برداری شد و با اجرای آن از هدر رفت سالانه 150 هزار لیتر آب جلوگیری می شود.
فرماندار کاشان همچنین اضافه کرد: عملیات اجرای مخزن 300 مترمکعبی روستای آرنجن با پیش بینی اعتبار 30 میلیارد ریالی نیز در دومین روز از دهه فجر جهت توسعه و آبادانی روستایی آغاز شد.
وی با بیان اینکه برنامه های مرتبط با چهل سالگی انقلاب محدود به دهه فجر نیست، تاکید کرد: اهمیت جشن ملی 22 بهمن امسال بیشتر است و می تواند برآیندی از اقدام های صورت گرفته در 40 سال گذشته با برکت پیروزی انقلاب اسلامی در کشور باشد و گوشه ای از خدمات صورت گرفته در چهار دهه گذشته را به نمایش بگذارد.
به گفته مرتضایی،211 طرح در زمینه های گوناگون با اعتبار افزون بر 10 هزار میلیارد ریال همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در شهرستان کاشان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.