به گزارش ایرنا حجت الاسلام رسول جمشیدی در خطبه های نماز این شهرستان افزود: حضور مردم در راهپیمایی‌ها یکی از عوامل مهم بازدارنده توطئه بدخواهان انقلاب است زیرا دشمنان در این مناسبت‌ها همراهی و اعتقاد مردم به نظام و انقلاب را ارزیابی می‌کنند.
وی گفت: حضور یکپارچه مردم مثل همیشه دشمن‌شکن بود و نشان داد که مردم همانند گذشته مسیر انقلاب اسلامی را ادامه می ‌دهند.
وی اظهار کرد: مردمی بودن یکی از ویژگی‌های اصلی و منحصر به ‌فرد انقلاب اسلامی ایران بوده و به ‌همین ‌دلیل از همان ابتدا این انقلاب بر اساس حضور، نقش‌آفرینی و حرکت مردم شکل‌ گرفته و مراحل تکامل خودش را طی کرده است.
حجت الاسلام جمشیدی با بیان اینکه روحیه‌ی استکبارستیزی، ظلم‌ستیزی و سلطه‌ناپذیری در مردم ایران همچنان زنده است، ادامه داد: پس از گذشت 40 سال از انقلاب روحیه استکبارستیزی مردم تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد و کشتی انقلاب اسلامی همچنان استوار و پا برجا و مقتدر به مسیر خود ادامه می دهد.
وی اضافه کرد: این حضور برجسته مردم حامل پیام استقلال، اقتدار، امنیت و ثبات ایران اسلامی به جهانیان بود. به گزارش ایرنا مردم ولایتمدار آذربایجان غربی در راهپیمایی 22 بهمن امسال دسته دسته از کرد و ترک تا آشوری و ارمنی در 60 نقطه از این استان پهناور به خیابان ها آمدند و با حضور حماسی خود در جشن پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.
8135/3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.