استاندار البرز گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب 490 پروژه عمرانی، تولیدی، فرهنگی، اقتصادی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 15 هزار میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است که حدود سه هزار و 955 شغل به واسطه آنها ایجاد خواهد شد.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی امروز در آیین نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و نواختن زنگ انقلاب در برنامه متمرکز استانی که در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا(س) کرج و با حضور وزیر صمت برگزار شد، اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران با خواست و همراهی مردم در سال 57 به پیروزی رسید و مردم در این راه سختی های بسیاری را نیز متحمل شدند ولی پای آرمان های نظام ایستاده ا ند. 

وی تصریح کرد: اکنون مسئولان تمام قوا در بخش‌های مختلف با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری با اتحاد و انسجام در مسیر پیشرفت و رشد کشور گام برمی دارند. 

وی با اشاره به اینکه چهلمین‌سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یادآور رشادت‌ها، دلاوری‌های انقلاب 57 است، اضافه کرد: به کوری چشم دشمنان نظام که تمام تلاش خود را کردند تا بر سر راه استقلال و آبادانی کشور اختلال ایجاد کنند، بالنده تر از گذشته چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم. 

شهبازی خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی، آبادانی روستاها و خدمت به روستاییان و همچنین رشد علمی و با سوادی در کنار مراکز تولیدی و صنعتی با مشارکت بخش خصوصی بوده است. 

وی گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 490 پروژه عمرانی، تولیدی، فرهنگی، اقتصادی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 15 هزار میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است که حدود سه هزار و 955 شغل به واسطه آنها ایجاد خواهد شد. 

استاندار البرز به ظرفیت های فراوانی که در البرز موجود است پرداخت و افزود: چالش خاصی سر راه نداریم چرا که این استان دارای سرمایه اجتماعی ارزشمند و فرصت های اقتصادی و طبیعی بزرگی است. 

شهبازی ادامه داد: البرز به سمتی می رود که در سایه اتحاد و انسجام در عرصه های مختلف توسعه یابد. 

وی تاکید کرد: مهمترین وظیفه ما در چهلمین سالگرد انقلاب را حضور یکپارچه و منسجم در راهپیمایی 22 بهمن و تلاش برای رشد و توسعه کشور تشکیل می دهد که در این میان دانش آموزان و معلمان رسالت خطیری بر عهده دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.