سرهنگ حسن عگسری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اثر گذاری جمهوری اسلامی ایران در دنیا به دلیل حمایت مردم و صبوری آنهاست چراکه این مردم تمام سختی های 40 ساله را تحمل کرده اند و دست از پشتیبانی انقلاب و نظام برنمی دارند.
وی با بیان اینکه مسئولان در جمهوری اسلامی باید در قبال این فداکاری های مردم در خدمتگذاری به آنها از هیچ چیز دریغ نکنند اضافه کرد: برخی از کارکنان دستگاه ها مردم را تکریم نمی کنند و برخورد مناسبی ندارند از این رو کارمندی که از جیب مردم حقوق می گیرد چرا نباید رفتار مناسبی با آنها داشته باشد.
فرمانده سپاه ناحیه سنندج گفت: مسئولان هرجا هستند باید دغدغه مردم و مشکلات آنها را داشته باشند و از خود مردم هم برای رفع مشکلات کمک بگیرند و آنها را مشارکت دهند.
وی با اشاره به اینکه بیشتر مشکلات کشور ناشی از فشارهای دشمن است، اظهار داشت: بخشی از مشکلات هم منشا داخلی دارد و مسئولین می توانند با روحیه جهادی آن را حل کنند.
سرهنگ عسگری افزود: در طول چندین سال استکبار و استعمار این موضوع را القا کردند که ملت های مسلمان خود نمی توانند کشورهای خود را مدیریت کنند و اسلام تئوری برای مدیریت ندارد.
وی گفت: آنها القا می کردند که دین داری و سیاست مداری باید از هم جدا باشند اما انقلاب اسلامی ایران همه این معادلات را برهم زد و یک انقلاب ایدئولوژیک بود.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نشان داد که اسلام برای مدیریت برنامه دارد و دین داری و سیاست مداری را باهم درآمیخت افزود: در سایه خدمات انقلاب اسلامی الگویی ناب در دنیا در حال شکل گرفتن بوده و منافع آمریکایی ها و استکبار را به خطر انداخته است.
وی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی که روزی به دنبال پیگیری استراتژی نیل تا فرات بود امروز تمام تلاش خود را می کند دور خود را دیوار بکشد.
سرهنگ عسگری یادآور شد: رژیمی که تا قبل از انقلاب هر جنگی را شروع کرده بود به نفع خود به پایان می رساند، از بعد از انقلاب اسلامی وارد هر جنگی شده جز خفت و شکست نسیب او نشده است.
به گزارش ایرنا از 12 بهمن ماه سال 1357 سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تا 22 بهمن ماه 57 که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید هر سال توسط مردم جشن گرفته می شود و امسال نیز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
6108 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.