سرهنگ رضا پور شمسی روز چهارشنبه در  کنگره شهدای دانشجو و بزرگداشت سردار شهید«محمدعلی الله دادی» در دانشگاه یزد  افزود: بررسی مسائل و مطالبات و پیگیری راهمکار مناسب برای خدمت به کشور و مردم به خصوص دانشگاهیان یک ضرورت است .

وی با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی علیه ارزش‌های انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمنان از ابتدا تاکنون سعی دارند مبنای دینی و انقلابی ملت ایران را تغییر و فرهنگ غربی را در جامعه اسلامی ترویج کنند.

فرمانده سپاه یزد ، استقلال در حوزه‌های مختلف را یکی از مهمترین دستاورد انقلاب  ذکر کرد و لبیان داشت: همدلی به همراه ولایت مداری تنها راه توسعه همه جانبه کشور و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.

پورشمسی ، استفاده نکردن از ظرفیت‌های موجود را از چالش‌های مدیریت دانست و تأکید کرد:‌ ایران اسلامی به واسطه برخورداری از روحیه جهادی ملت می‌تواند به قدرت اقتصادی منطقه تبدیل شود.

همچنین رییس بسیج اساتید استان یزد با تیریک  یوم الله دهه فجر گفت:  پاسداری از خون شهدا مهمترین رسالت مسئولان، جامعه دانشگاهی و دانشجویی است.

حسین ابویی ،  تبیین اهداف انقلاب اسلامی بین نسل جوان را از جمله اقدامات موثر برای تقویت وحدت و همدلی داخلی دانست و افزود: به نظر می‌رسد برگزاری این چنین رویدادهایی نقش مهمی در انتقال ارزش‌های انقلاب به جوانان ایفا می‌کند.

وی با اشاره به خدمات گسترده سردار شهید «محمدعلی الله‌دادی» به عنوان فرمانده سپاه الغدیر، گفت:‌ مرکز پژوهش‌های راهبردی بسیج اساتید استان یزد از جمله دستاوردهای این مجاهد بزرگ در زمان خدمتش بود.

سردار «محمدعلی الله دادی» ۲۸ دی‌ماه ۱۳۹۳ در حین بازدید از منطقه «قنیطره» سوریه مورد حمله بالگرد نظامی رژیم صهیونیستی قرار گرفت که بر اثر این جنایت این سردار دلاور همراه با تعدادی از اعضای حزب الله به شهادت‌ رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.