سرهنگ پاسدار تقی نجمی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: این طرح‌ها شامل سوله‌های ورزشی «صالحین» و «نهم دی»، پایگاه‌های مقاومت و مسکن مددجویان کمیته امداد است که هر کدام جداگانه در شهرهای آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری می‌رسند.

وی اظهار داشت: برگزاری آیین کرسی تلاوت، تشکیل میز خدمت در طول دهه فجر، حضور سازمان یافته بسیجیان و پاسداران در نماز جمعه و نیز اجرای برنامه‌های ویژه دهه فجر در ۷۷ مهد قرآنی بسیج از  برنامه‌هایی است که توسط کمیته بسیج ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی به مرحله اجرا درمی‌آید.

وی اضافه کرد: افتتاح ۳۰ پروژه‌ عمرانی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، نشست‌های تبیینی و عقیدتی، طرح هر «جهادگر یک خدمت» با حضور ۴۱ گروه جهادی در مناطق محروم استان و برگزاری همایش «زن تمدن‌ساز» را از دیگر برنامه‌های این دهه مبارک در آذربایجان‌غربی است.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا در تمام رده‌ها، مسابقات ورزشی و جشنواره‌های بومی و محلی، همایش علمای اهل سنت و نیز اعزام ۴۱ گروه پزشکی به مناطق محروم استان را سایر برنامه‌های این دهه عنوان کرد.

سرهنگ نجمی اضافه کرد: در طول دهه مبارک فجر همچنین آیین اختتامیه جشنواره «رهاورد سرزمین نور» با محوریت کاروان‌های راهیان نور شمالغرب کشور نیز برگزار می‌گردد که از میان ۱۱ هزار اثر و دلنوشته رسیده به دبیرخانه، از حدود ۸۰ اثر تجلیل می‌شود.

وی، با بیان اینکه وضعیت فعلی کشور با قبل از انقلاب گویای پیشرفت‌های شگرف ایران اسلامی است افزود: روشنگری در مورد شرایط جامعه از مهمترین وظایف رسانه‌هاست که در همین راستا باید شرایط قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای عموم مردم تبیین شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی، اضافه کرد: رسانه‌ها باید به بحث لزوم پرشور بودن راهپیمایی و انتخابات دوم اسفندماه نیز وارد شده و به آنها به خوبی بپردازند.

همه‌ساله در آذربایجان‌غربی همزمان با سایر نقاط کشور جشن‌های دهه مبارک فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن با شور و نشاط ویژه‌ای برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.