بهروز شهابی‌زاد روز پنجشنبه در جمع تعدادی از مسوولان شهرستان با بیان این‌که برنامه‌های دهه فجر باید با تنوع و خلاقیت بیشتری برگزار شود؛ بر لزوم توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری در این مورد تأکید کرد.

وی انتخاب مسوولان در ایران با رأی مستقیم مردم را از جمله افتخارهای درخشان نظام دانست و تصریح کرد: مردم‌سالاری دینی به غیر از صندوق‌های رأی محقق نمی‌شود.

فرماندار اردکان افزود: مسوولان کمیته‌های دهه فجر باید تمرکز جشن‌های انقلاب را از شهرها بردارند و از فعالیت‌های مردمی و برگزاری جشن‌ها در روستاها پشتیبانی و حمایت کنند.

شهابی زاد تصریح کرد: مردم ما همواره در صحنه مختلف انقلاب حضور داشته‌اند و راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پرشورتر از سال های قبل برگزار شود.

فرماندار اردکان افزود: برگزاری نمایشگاه دستاوردها و خدمات چهل‌ ساله نظام، نورافشانی و بانگ تکبیر در شب ۲۲ بهمن، جشنواره‌ها و مسابقات علمی، قرآنی، فرهنگی، ورزشی در  شهرها و روستاها در مقاطع مختلف سنی و... از اهم برنامه‌هاست.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

پیش بینی اجرای ۶ هزار برنامه در دهه فجر 

هشتم بهمن جاری جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفته بود: به منظور بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلابی اسلامی ۶ هزار برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی، بصیرتی و تبیینی در دهه فجر برگزار می‌شود.

سعید زارع به  خبرنگاران افزود: این برنامه‌ها به صورت مردمی و با همکاری تشکل‌ها و همیاری و مشارکت فعال جوانان انقلابی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ۱۰۰ ستاد اصلی و ۳۲ کارگروه تخصصی در استان بر نحوه فعالیت‌ها نظارت و همکاری مناسب برای انجام برنامه‌ها مشارکت دارند.

به گفته وی تاکنون یک هزار و ۴۰۰ ستاد دانش‌آموزی دهه فجر در مدارس استان یزد در ۱۰ شهرستان تشکیل شده است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.