به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در دیدار با قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: امروز کشور دچار هجمه سنگین روانی تهدیدات دشمنان است و عده ای سودجو نیز از این وضعیت برای گل آلود کردن فضای بازار استفاده می کنند.
وی ادامه داد: باید با همگرایی هرچه بیشتر قوای سه گانه و مردم مقابل این ترفندها ایستادگی کرده و از این نقطه بحرانی عبور کنیم.
استاندار ایلام با تاکید بر لزوم پیروی از سیاست های کلان کشور که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ می شود، افزود: در این استان خوشبختانه تعامل مناسب بین مردم و مسوولان وجود داشته و در حال خدمات رسانی و انجام وظیفه برای مردم هستیم.
سلیمانی دشتکی با اشاره به در پیش بودن سالروز چهل سالگی تشکیل انقلاب اسلامی ایران گفت: مردم این استان در این مدت در صحنه های مختلف حضوری فعال داشته و همواره حماسه ساز بوده اند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور نیز در این دیدار گفت: بی شک با همصدایی و وحدت کشور روند رو به رشدی پبدا کرده و از مشکلات براحتی عبور خواهیم کرد.
نصرت الله لطفی با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: آیین ها و جشن های دهه فجر امسال با اهمیت تر از سالهای گذشته بوده و این مساله اهمیت برگزاری این محافل را مضاعف می کند.
در این دیدار همچنین تندیس ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به استاندارایلام اهدا شد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در آستانه فرا رسیدن 12 مردادماه سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و شرکت در همایش گرامیداشت این روز به ایلام سفر کرده است.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.