به گزارش ایرنا، علی اکبر ورمقانی روز یکشنبه در جمع راهپیمایی 22 بهمن شهر سقز در میدان جمهوری اسلامی اظهار کرد: در چهار دهه از عمر با برکت نظام اسلامی، دشمنان انقلاب و مردم نتواسته اند آسیب به این کشور بزنند.
وی افزود: حضور مردم در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس، انتخابات و راهپیمایی ها نشان دهنده این صلابت است که در برابر توطئه های استکبار جهانی تسلیم نمی شویم و این دشمن است که باید در برابر عظمت، نجابت و بزرگی این مردم همیشه در صحنه سر تعظیم فرود آورد.
ورمقانی تاکید کرد: این حضور پیام روشنی دارد و آن اینکه مردم وفادار به آرمان های انقلاب، امام راحل و خون شهدا هستند پس مسئولان باید در برابر این همه عظمت و وفاداری برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.
وی یادآور شد: مردم عزیز ایران اسلامی با وجود تمام مشکلات و کاستی ها، همواره پشتیبان انقلاب و نظام بوده اند و دست از حمایت خود هم نکشیده اند پس دشمنان بدانند وحدت بین ملت و نظام برهم زدنی نیست.
در ادامه قطعنامه پایانی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قرائت و با فریادهای مرگ بر آمریکا و الله اکبر شرکت کنندگان تایید شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سقز در سخنان کوتاهی از حضور پر صلابت و مقتدرانه مردم شریف در راهپیمایی امروز تقدیر کرد.
نظیر این راهپیمایی در شهر صاحب با حضور اقشار مختلف مردم دو بخش زیویه و امام با سخنرانی معاون سیاسی و انتظامی فرماندار سقز کامیل کریمیان برگزار شد.
22 بهمن 1357 رژیم طاغوت پس از 57 سال ظلم و ستم متلاشی شد و انقلاب اسلامی مردمی ایران با رهبری امام راحل به پیروزی رسید.
هر سال در چنین روزی مردم ایران اسلامی برای قدردانی از شهدای انقلاب و برگزاری جشن پیروزی انقلاب در راهپیمایی سراسری این روز شرکت می کنند.
امسال راهپیمایی 22 بهمن روز یکشنبه همزمان در بیش از یک هزار مرکز استان، شهر، مرکز بخش و دهستان کشور برگزار شد.
شهرستان سقز با 226 هزار نفر جمعیت در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
خبرنگار: ابراهیم محمدحسینی**انتشار: سلیمانی
7249/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.