به گزارش ایرنا، حجت الا سلام رضا سعادت فر در خطبه های این هفته نماز جمعه جیرفت با بیان اینکه جنگ ما با استکبار جهانی، جنگ عقیده است افزود: در ادبیات امام خمینی (ره) سلامت و صلح جهان بسته به انقراض مستکبران است.
وی تصریح کرد: طبق اندیشه امام خمینی (ره) باید در جنگ اعتقادی خود، بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه بیندازیم.
خطیب جمعه جیرفت گفت: امام راحل (ره) به دنبال یک دیپلماسی قوی و تاثیرگذار در عرصه بین الملل بودند اما در مقابل این تفکرات ارزشمند امام، همیشه گروه های غربگرا و لیبرال مسلکان موضع می گرفتند، همان کسانی که تربیت شده غرب بودند و امروز هم فرزندانشان در دامان غرب زندگی می کنند.
وی افزود: ملت ایران یک ملت غیور و انقلابی است و در تمام صحنه ها حضور خود را به خوبی نشان داده است اما لیبرال مسلکان به همه تعهدات ادعایی خود هم پشت پا می زنند و کاسه های صبر و استقامت را می شکنند.
امام جمعه جیرفت تصریح کرد: ممکن است افراد اندکی باشند که در جبهه ها با دشمنان ملت و اسلام جنگیدند اما بعد از دفاع مقدس اهل دنیا طلبی و عافیت طلبی شده و از آنجا که خودشان در مقابله با استکبار از نفس افتاده اند گمان می کنند ملت هم از نفس افتاده است در حالی که اینچنین نیست.
وی با تاکید بر اینکه نباید نسبت به انقلاب بی تفاوت باشیم عنوان کرد: اگر احساس کنیم که انقلاب را هیچ آسیبی تهدید نمی کند اشتباه کرده ایم.
وی اظهار کرد: بسیج در تفکرات انقلابی امام باید در تمام دنیا شکل بگیرد زیرا امروز، جهان تشنه اسلام ناب محمدی (ص) است.
وی با تاکید بر لزوم آشنایی آحاد جامعه با خطوط فکری امام خمینی (ره) اظهار کرد: منویات و بیانات امام راحل از جمله مطالبی است که دائم باید در گوش ما زمزمه شود و دائما باید عملکرد مسئولان نظام و خودمان را با این تراز انقلاب تطبیق بدهیم.
امام جمعه جیرفت با بیان اینکه در بیانات امام خمینی (ره) شاخصه های متعددی برای روحیه انقلابی بیان شده است عنوان کرد: بحث استکبار ستیزی مهمترین شاخصه ای است که در احکام امام راحل (ره) جلوه گری می کند.
وی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره) در مواجه با آمریکا از ادبیات بسیار قوی استفاده می کردند ادامه داد: ایشان می فرمودند، رابطه ما با آمریکا همچون رابطه یک گرگ با بره است.
حجت الاسلام سعادت فر اظهار کرد: در تفکرات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، ارتباط با آمریکا به عنوان مظهر استکبار جهانی، خط قرمز دیپلماسی است.
وی با اشاره به تاکید امام راحل (ره) مبنی بر اینکه آمریکا دشمن شماره یک محرومان و مستضعفان جهان است گفت: امام خمینی (ره) می فرمایند، اگر به وظیفه خود که مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی است عمل کنیم فرزندانمان شهد شیرین پیروزی را خواهند چشید.
وی در بخش پایانی سخنان خود بیان کرد: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، ملت ما با حفظ روحیه جهاد و شهادت طلبی خود همچنان برای آرمان های انقلاب، استوار قدم بر می دارد.
حجت الاسلام سعادت فر تاکید کرد: همه ما به طور منسجم و متحد در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنیم و یک بار دیگر به آمریکای جنایتکار، دوستداران داخلی اش و به همه تربیت یافتگان دامان غرب اعلام می کنیم که این ملت، تا آخرین قطره خون خود برای مقابله با استکبار جهانی از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز**انتشار: نجمه حسنی*
7450/7429/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.