امام جمعه شهرستان ملکان از 9 دی 88 به عنوان انقلاب دیگری در تاریخ ایران اسلامی یاد کرد و گفت: فتنه سال 88 جهت براندازی نظام از سوی دشمنان انقلاب و استکبار جهانی طراحی شده بود. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حافظ زمانی در جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت 9 دی شهرستان ملکان افزود: در فتنه 88 اعتقادات دینی مردم نیز نشانه رفت و به عزاداری حسینی نیز بی احترامی شد. 
وی افزود: ملت ایران در 9 دی 88 به صحنه آمدند و در مقابل فتنه گران داخلی و حامیان خارجی آنها ایستادند. 
فرماندار ملکان نیز در این جلسه با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ابهت و اقتدار آمریکا در دنیا شکست افزود: جمهوری اسلامی یک زلزله بزرگی برای استکبار جهانی و به خصوص آمریکا بود و به همین علت دشمنی آمریکا از 40 سال پیش علیه کشورمان همچنان ادامه دارد. 
محمدباقر خانی افزود: انقلاب اسلامی ایران در طی چهار دهه گذشته قدرت دو ابرقدرت شرق و غرب را از بین برد و هم اکنون ابرقدرت غرب در مقابل جمهوری اسلامی عاجز مانده است.   جانشین فرماندهی سپاه ملکان هم در ادامه جلسه، قدرت جمهوری اسلامی را به واسطه همیشه در صحنه بودن مردم طی چهار دهه گذشته دانست و اظهار کرد: با گذشت حدود 40 سال از انقلاب، مردم ایران مصم تر از گذشته پای آرمان های انقلاب و کنار رهبری خود ایستاده اند و از انقلاب خود حمایت و حراست می کنند. 
سرهنگ پاسدار اسفندیاری با بیان اینکه در فتنه 88 بصیرت مردم کامل تر شد، تصریح کرد: 9 دی متعلق به عموم ملت ایران بوده و قابل مصادره به نفع هیچ جریان و گروه و جناح سیاسی نیست. 
وی افزود:زنده نگه داشتن 9 دی وظیفه همه مسئولان و مردم ایران است. 
وی گفت:مراسم گرامیداشت 9 دی 96 روز شنبه با حضور گسترده مردم و با سخنرانی سردار پورجمشیدیان، از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حسینیه هدایت شهر ملکان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.