فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: سپاه شهدا و جهاد سازنگی دو بال اصلی و جز جدایی ناپذیر انقلاب اسلامی ایران هستند. 
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، سردار عابدین خرم در مراسم افتتاحیه طرح هجرت و اردو های جهادی که صبح امروز در سالن آمفی تئاتر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان برگزار شد جهاد سازندگی و سپاه شهدا را دو بال اصلی انقلاب عنوان کرده و اظهار کرد: سپاه شهدا با هدف دفاع از امنیت و آرمان های انقلاب و جهاد سازندگی به منظور زدودن محرومیت از سطح کشور جز جدایی ناپذیر انقلاب اسلامی ایران است پیروزی در کنار این دوبال انقلاب حتمی است. 
وی تصریح کرد: شعار محوری انقلاب، سازندگی کشور در ابعاد مختلف و حذف زمینه محرومیت بود که اکنون نیز توسط بسیج سازندگی در حال اجرا است.
 وی بابیان اینکه جایگاه جهاد سازندگی باید تا ابد در این کشور حفظ شود گفت: بعد از هشت سال دوران دفاع مقدس جهاد سازندگی مسئولیت از نو ساختن ویرانی ها و اثرات جنگ را بر عهده داشت که در این راستا نیز یک دهه با کمک جوانان انقلابی و حتی محرومین این کشور اقدامات چشمگیری انجام داده است. 
سردار خرم با اشاره به اینکه محرومین بعد از انقلاب اسلامی نظام را از خطر جدی و حتمی نجات دادند خاطر نشان کرد: حضرت خامنه ای در خصوص فعالیت های بی منت و چشمگیر اقشار محروم در خصوص سازندگی کشور فرمود: من یک تار موی کوخ نشینان را به تمام دنیای کاخ نشینان نمیدهم، اکنون نیز که جهاد سازندگی وظیفه محرومیت زدایی را در سطح کشور دارد باید مردم و به خصوص جوانان در بسیج سازندگی در راستای این عمل و محرومیت نوازی وارد عمل شوند.
 وی ادامه داد: ارزش کار جهادی قابل ارزشگذاری مادی نیست و جهاد گران بسیجی در حال انتقال پیام رهبری، انقلاب و سادگی روستا به شهر و تقویت تعامل مردمی و حس نوع دوستی است.
سردار خرم اذعان کرد: وقتی یک جوان بسیجی به روستاها و مناقط دوردست میرود باعث انتقال ارزش ها و فرهگ های انقلاب می شود و کار این جوانان در اردو های جهادی ارزش های تبدیل شده به راهبرد های انقلاب است.
 وی در ادامه گفت: اگر مسئولین به خودشان زحمت داده و از فعالیت های جوانان بازدید کنند و از خدمت بی منت آنها درس بگیرند خدمت صادقانه را یاد خواهند گرفت. 
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود خطاب به مسئولین استانی گفت: امیدواریم وعده های مسئولان استانی در راستای کمک به جوانان در اردوهای جهادی محقق شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.