به گزارش خبرنگار ایرنا، نریمان شفیعی روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت شهدای هفتم تیر که منجر به شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران باویشان شد، اظهار داشت: اقدام منافقان کوردل در هفت تیر سال 1360 ، جامعه را از وجود و خدمات ارزنده شهید بهشتی محروم کرد.
وی با بیان این که خون شهدای این ترور، درخت نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری کرد، افزود: انقلاب اسلامی ایران در طول عمر با برکت خود همواره آماج حملات و هجمه های مختلفی قرار داشت اما در سایه توکل به خدا، دشمنان و بدخواهان انقلاب در رسیدن به اهداف شوم خود همواره ناکام بوده اند.
وی با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان در ضربه زدن به نظام اسلامی از جمله جنگ هشت سال، ترور، تحریم و تهاجم فرهنگی ، ادامه داد: یکی از ضدانسانی ترین این جنایت ها، حادثه هفتم تیر سال 1360 است که به شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفایشان منجر شد.
رییس دادگستری سرپل ذهاب اضافه کرد که به برکت داریت رهبری، خون پاک شهدا و بصیرت مردم همیشه در صحنه، نهال نوپای انقلاب جان گرفت و روز به روز بالنده تر از گذشته شده است.
یک استاد دانشگاه و حوزه علمیه سرپل ذهاب نیز در سخنانی اظهارکرد: هدف دشمن از ترور نیروهای انقلابی ، نخبگان و شخصیت های برجسته ، ساقط کردن نظام اسلامی و شکست انقلاب بود.
حجت الاسلام هوشنگ کریمی ادامه داد: دشمنان نظام به خیال این که اگر رهبران اصلی انقلاب را با ترور از صحنه خارج کنند، می توانند شرایط را به شکل سابق برگردانند، غافل از این که خداوند متعال پشتیبان قوی نظام اسلامی است.
وی گفت: نقش راهبردی امام خمینی (ره) در حوادث بعد از انقلاب، حضور مردم در صحنه ، ناکامی نظام سلطه در تحقق اهداف خود با ترورهایی مثل حادثه هفتم تیر و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانشان و همچنین روحیه شهادت طلبی و ایثارگری مردم در نقش برآب شدن اهداف شوم دشمنان مهم و موثر بود و نقشه های دشمن را خنثی کرد.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه ، با بیش از 90 هزار تن جمعیت دارای 48 کیلومتر مرز با عراق است.
7079/7399/8066 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.