به گزارش ایرنا حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی پنجشنبه در دیدار مدیران استان خراسان شمالی با وی اظهارکرد: باید در مسیری که امام راحل گام برداشت و در این مسیر تابلوهایی را نصب کرد، قدم برداریم و راه را گم نکنیم.
وی با بیان اینکه ما می توانیم با دستان خود کشور را بسازیم اضافه کرد: بنا به فرموده امام(ره) اگر دشمنان بخواهند ایران را از راه های اقتصادی شکست دهند، بدانند که ما فرزند رمضان هستیم گرسنگی را تحمل می کنیم اما تن به ذلت نمی دهیم.
حجت الاسلام یعقوبی در ادامه گفت: پایان ظلم 2 هزار و 500 ساله، فجر انقلاب اسلامی است، فجر یعنی نوری که قلب تاریکی را می شکافد، فجر انقلاب ما ظلم کشور را از بین برد.
وی افزود: ما وارد عمر چهلمین سال انقلاب اسلامی می شویم، اما هنوز خورشید(امام زمان(عج)) طلوع نکرده است، ماباید خودمان را برای طلوع این خورشید آماده کنیم.
وی ادامه داد: سختی ها، تهدید ها و محاصر هایی را که در این انقلاب شاهد آن بودیم، تحمل کنید، به دلیل اینکه قرار است خورشیدی ظهور کند و رویت او برای ما هدف است، ابرمردی که برای آغاز کارش یار و یاور می خواهد.
حجت الاسلام یعقوبی گفت: این ابر مرد 313 فرمانده می خواهد که از میان اینها 60تا 70 نفر باید خانم و مابقی از جوانان و پیرمردان باشند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.