محسن صادقیان روز پنجشنبه در ستاد دهه فجر( ۱۲ الی ۲۲ بهمن) استان که با حضور اعضا در دفتر نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهر یزد برگزار شد، افزود: همچنین عملیات اجرایی ۴۰ پروژه در مناطق شهری و روستایی در بخش‌های صنعتی، آموزشی ، گردشگری و عمرانی آغاز می‌شود.

وی اظهارداشت: بیشتر طرح‌هایی که در دهه فجر در شهرستان های یزد، اشکذر، میبد، اردکان، تفت، ابرکوه، مهریز، خاتم، بهاباد و بافق بهره برداری می شود،اختصاص به بخش عمران شهری و روستایی استان دارد.

صادقیان اظهارداشت: مشارکت و همراهی بخش‌خصوصی در اجرای پروژه‌ها در کنار طرح‌های دولت موجب تسریع در تحقق اهداف نظام و انقلاب و خدمت به تولید و ایجاد اشتغال شده است.

وی به تعداد فرصت های شغلی ایجاد شده با بهره برداری از پروژه های آماده افتتاح اشاره ای نکرد.

همچنین نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یزد به اهمیت مردمی برگزاری ویژه برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب و جشن‌های دهه‌فجر در استان تاکید کرد.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی افزود: واگذاری امور دهه فجر به آحاد مردم و جلب همکاری و مشارکت جوانان از جمله مسائل اساسی است که نباید نسبت به آن بی‌تفاوت بود.

وی خاطرنشان کرد: احیای اهداف و آرمان‌های انقلاب و تبیین آثار مردمی نظام باید از دیگر ماموریت‌های مهم ستاد دهه‌فجر و تمام دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی منطقه باشد .

امام جمعه شهر یزد تاکید کرد: برنامه های بزرگداشت سالگرد انقلاب باید کارشناسی شده باشد و از انجام برخی برنامه‌های ظاهری و تکراری به شدت پرهیز شود و همه در جریان خدمات ۴۰ ساله انقلاب قرار گیرند.

به گفته ناصر یزدی ،رسیدگی به مشکلات فرهنگی و اقتصای و گسترش تولید و اشتغال از جمله برنامه‌های اصلی است که باید در طول سال و همچنین در دهه فجر مورد توجه مسوولان امر قرار گیرد .

همچنین رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: ۳۲  کارگروه تخصصی و یک هزار و ۴۰۰ ستاد دانش‌آموزی از جمله برنامه‌های مهمی است که برنامه‌های سالگرد انقلاب را پیگیری می‌کنند.

حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی افزود:  نهضت خدمات‌رسانی به مردم به مناسبت سالگرد انقلاب  باید رویکرد تمام دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی در استان باشد .

وی همچنین به اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن به خاطر تحولات منطقه اشاره کرد و همکاری همگان را برای حضور فعال در این رخداد مهم تاریخی مورد تاکید قرار داد.

جشن های سالگرد پیروزی انقلاب از ۱۲ بهمن همزمان با ورود تاریخی حضرت امام به ایران آغاز می شود و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.