آیت‌الله محمدرضا ناصری‌یزدی شامگاه شنبه در دیدار جمعی از دانش‌آموزان در آستانه راهپیمایی ۱۳ آبان افزود : اگر این روحیه در بین مردم به خصوص جوانان نهادینه شود شاهد تحول در صنعت ، تولید و اشتغال خواهیم بود.

وی ادامه داد: در بسیاری از علوم جوانان ما با اتکا به توانایی‌های خود توانستند به بالاترین سطح پیشرفت‌های دنیا دست پیدا کنند و ایران را به صورت کامل خودکفا کنند.

امام‌جمعه یزد تصریح کرد: تفکر دینی و انقلابی آن است که مردم و جوانان تمام تلاش خود را برای خودکفایی در تمام بخش‌ها و نیازهای جامعه اسلامی انجام دهند.

ناصری‌یزدی تاکید کرد: به رغم گذشت  ۴۰ سال از انقلاب‌اسلامی  هنوز در برخی از صحنه‌ها موفق به بهره‌گیری از ظرفیت‌های خود نشده‌ایم .

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: زمانی در کشور به موفقیت می‌رسیم  که نظام آموزش و پرورش به فعالیت‌های دینی و پرورشی نسل جوان توجه خاصی داشته باشد.

ناصری‌یزدی افزود: باید موضوع تدین، تفکر و تعقل را راهنمای کار دانش آموزان قرار دهیم .

هم اکنون ۲۶۸ هزار و ۸۵۱ دانش‌آموز در ۲ هزار ۱۰۶ واحد آموزشی استان یزد تحصیل می‌کنند.

فردا( دوشنبه) همزمان با سراسر کشور در ۶ شهر و روستای استان یزد با حضور قشرهای مختلف راهپیمایی استکبازستیزی ۱۳آبان برگزار می شود. 

استان یزد بر پایه سرشماری آبان ماه سال ۱۳۹۵، یک‌میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۵ درصد در ۲۱ شهر و بقیه در روستاها و آبادی‌ها زندگی می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.