رضا زارع‌زاده مهریزی روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش افزود: از برنامه‌های کلان دولت در تمامی عرصه‌ها به خصوص تعلیم و تربیت، مشارکت افراد خیر در انجام طرح‌های مورد نیاز از جمله ساخت مدرسه و تکمیل فضاهای آموزشی است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان مهریز ادامه داد: دولت به تنهایی به خاطر گستردگی کار در آموزش و پرورش نمی‌تواند تمام برنامه‌ها را انجام دهد و باید خیران و بخش خصوصی در تامین نیازها و فضای آموزشی همکاری کنند.

فرماندار مهریز تاکید کرد: ارتقای کیفیت مسائل آموزشی و پرورشی و تربیت نیروی انسانی در طراز  انقلاب اسلامی باید جدی گرفته شود.

زارع‌زاده مهریزی اظهار داشت: اگر  آموزش و پرورش بتوانند به درستی به رسالت خود به ویژه در تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآمد و ماهر عمل کند چشم انداز توسعه به خوبی ترسیم می‌شود.

همچنین مدیر آموزش و پرورش مهریز با بیان اینکه در هفته‌های اخیر نظارت‌های بیشتری بر امور مدارس منطقه انجام شده است گفت: تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید نیز اتخاذ شده است.

سیدکاظم حسینی،  بررسی وضعیت مدارس ناایمن ،ثبت‌نام دانش‌آموزان ،ساماندهی و سازماندهی دقیق معلمان و تهیه تجهیزات لازم برای بازگشایی مدارس را از جمله اولویت اصلی این اداره ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: امسال حدود ۱۱ هزار دانش آموز در مدارس منطقه ثبت نام کرده‌اند.

مهریز ۱۰۰ مدرسه و ۵۵ هزار نفر جمعیت دارد و مرکز این شهرستان در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

۷۵۳۶/ ۲۰۴۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.