معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش دزفول از ساخت سالن چند منظوره با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال و با مشارکت خیّر و اداره نوسازی در دبیرستان در حال ساخت حاج کاظم طاوسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از دزفول، عبدالمحمد جرجانی پیش از ظهر امروز ۱۹ دی ۹۷ در حاشیه بازدید از دبیرستان در حال ساخت حاج کاظم طاوسی، از احداث سالن چند منظوره با مشارکت خیّر و اداره نوسازی در همین آموزشگاه خبر داد.

وی افزود: با توجه به وجود فضای کافی در مدرسه و همچنین نیاز دانش آموزان به سالن های چند منظوره، پس از تعیین محل و انجام ساز و کارهای قانونی، ساخت این سالن با نام مرحومه "مهری شکوهی فر" در دستور کار قرار گرفت.

جرجانی مساحت این سالن را در حدود ۴۰۰ متر برآورد کرد و گفت: این سالن چند منظوره با اعتباری بالغ ۸ میلیارد ریال و تا مهر سال ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش دزفول در ادامه به مراحل ساخت مدرسه حاج کاظم طاوسی پرداخت و اظهار کرد: پروژه ۱۲ کلاسه حاج کاظم طاوسی نیز از سال ۹۵ با مشارکت اداره کل نوسازی استان خوزستان و خانواده محترم طاوسی پس از تخریب، شروع به بازسازی نمود و تا کنون بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: تا کنون بیش از ۳۵ میلیارد ریال توسط خیّر و اداره نوسازی در این مدرسه هزینه شده که با توجه به سرعت عمل، انتظار می رود در بهمن ماه ۹۷ و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به بهره برداری رسد.

جرجانی فعالیت خیرین در شهرستان دزفول را الگویی سازنده برای همه ایران دانست و بیان کرد: آموزش و پرورش بدون وجود خیرین با مشکلات زیادی روبرو می گردد که در این جا از زحمات خانواده طاوسی به عنوان خیّر این واحد آموزشی و همچنین رضا محمدی خباز به عنوان نماینده خیّر، تشکّر و قدردانی می کنم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.