حسن نوروزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چابهار با کمبود فضای آموزشی مواجه است و باید در شهر 221 کلاس درس و در مناطق روستایی 132 کلاس جدید ساخته شود.
وی بیان کرد: هزار و 765 دانش آموز شهرستان چابهار در 11 مدرسه با 47 کلاس درس استیجاری و غیر استاندارد مشغول به تحصیل هستند.
مدیر آموزش و پرورش چابهار از خیران بومی و کشوری بویژه اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خواست برای جبران کلاس های درس این شهرستان همت بیشتری کنند.
وی ادامه داد: هم اینک در محدوده آموزش و پرورش چابهار 77 فضای آموزشی با 513 کلاس برای تحصیل دانش آموزان وجود دارد که نیاز است صدها کلاس دیگر برای رسیدن به استاندارد کشور ساخته شود.
نوروزی تصریح کرد: در طول سالهای گذشته 10 فضای آموزشی توسط خیران در چابهار ساخته شده است که می طلبد صنایع مختلف، منطقه آزاد، بنادر و دریانوردی، شیلات، شرکت نفت، فعالان اقتصادی و تجاری برای کمک به ساخت فضای آموزشی و تهیه لوازم کمک آموزشی بیشتر همت و همکاری کنند.
به گزارش ایرنا، شهرستان چابهار دارای 2 منطقه آموزش و پرورش در شهر چابهار و نگور دشتیاری و یک نمایندگی در مرکز بخش پلان است.
3043**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.