مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک از ساخت یک مدرسه جدید در شهر خاکعلی خبر داد و گفت: تمام مدارس روستاهای بخش بشاریات به جز مدرسه روستای خرم پشته در سال تحصیلی جدید گردشی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علیرضا اینانلو در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک با محوریت بررسی مشکلات مدارس بخش بشاریات اظهار کرد: در حدود 29 مدرسه فعال بخش بشاریات یک هزار و 657 دانش آموز در سه مقطع تحصیلی مشغول به تحصیل هستند.

وی تعداد دانش آموزان 19 مدرسه مقطع ابتدایی بخش بشاریات 934 دانش آموز ذکر کرد و افزود: در هشت مدرسه بخش 476 دانش آموز مقطع متوسطه اول و در دو مدرسه بخش 247 دانش آموز مقطع متوسطه دوم مشغول به تحصیل هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک ادامه داد: سعی شد در سال تحصیلی 98_97 دانش آموز جامانده از تحصیل نداشته باشیم و حتی بعضا دانش آموزان چند پایه زیر 10 نفر داشتیم که به مدرسه فرستادیم.

اینانلو اضافه کرد: ساخت یک باب مدرسه در شهر خاکعلی در دستورکار قرار دارد که مقرر شده در فضای قدیمی مدرسه شهید اصغریان این شهر احداث شود.

وی با تاکید بر همکاری و همراهی دهیاران و شوراها با آموزش و پرورش در پیشبرد اهداف این اداره خاطرنشان کرد: از دهیاران و شوراها درخواست می‌شود در موضوعات آموزشی اظهار نظر نکنند تا آموزش و پرورش با چالش و مشکل مواجه نشود گرچه می‌توانند پیشنهاد ارائه دهند.

این مسئول اذعان کرد: مسائل آموزش و پرورش با کار کارشناسی معاونان و کارشناسان این اداره در زمینه سال تحصیلی جدید در حال بررسی است  تا با چالش و مشکل مواجه نشویم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک افزود: مدارس تخریبی بخش بشاریات مورد سرقت سارقان قرار گرفته که لازم است برای امنیت این تدبیر لازم اندیشیده شود.

اینانلو ادامه داد: با توجه به فاصله یک کیلومتری روستاهای مالی آباد، حلال آباد و باقرآباد کرد به یکدیگر، یکی از مدارس این روستاها تجهیز و برای سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان در نظر گرفته می‌شود

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.