به گزارش خبرنگار ایرنا، علی مفاخری روز سه شنبه در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سروآباد اظهار کرد: به همت خیرین مدرسه ساز، پنج مدرسه در این شهرستان در حل احداث بوده که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: مدرسه روستای بیساران و اعتبار لازم برای بهسازی و تکمیل مدرسه خدیجه کبری شهر سروآباد در اختیار اداره کل نوسازی مدارس استان کردستان قرار داده می شود.
وی به مهمترین مشکلات آموزشی این شهرستان اشاره کرد و افزود: کمبود فضاهای آموزشی، مدارس تخریبی، فرسوده و نیازمند تعمیر و مرمت از مهمترین مشکلات آموزش و پرورش سروآباد است.
وی اضافه کرد: باتوجه به وجود مدارس تخریبی و فرسوده در شهرستان سروآباد بهسازی و مقاوم سازی این مدارس یک ضرورت است که باید در اولویت برنامه ها و پروژه های آموزش و پرورش قرار گیرد.
وی به موفقیت دانش آموزان شهرستان سروآباد در زمینه های آموزشی، تربیتی، فرهنگی و ورزشی اشاره کرد و گفت: کسب رتبه های برتر استانی و کشوری توسط دانش آموزان این شهرستان در نتیجه زحمات و تلاش های تمامی معلمان و مدیران آموزش و پرورش شهرستان است که این نتایج بسیار ارزشمند و قابل ستایش است.
مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان سروآباد نیز به موفقیت های دانش آموزان و معلمان این شهرستان در مسابقات استانی و کشوری اشاره و از زحمات تمامی فرهنگیان، معلمان و مدیران مدارس تشکر و قدردانی کرد.
محمد عزیزی به اجرای طرح های هجرت سه و شهید شوشتری در شهرستان سروآباد اشاره کرد و هدف از اجرای این طرح ها را محرومیت زدایی و آماده سازی فضاهای آموزشی جهت شروع هر چه با شکوه تر مدارس در آغاز سال تحصیلی عنوان کرد.
وی ابراز امیدواری کرد با تخصیص به موقع اعتبارات پروژه مدرسه خدیجه کبری و مدرسه روستای بیساران در هفته دولت به بهره برداری برسد.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/ 3020
**خبرنگار: فرزاد آداک**انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.