به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی شامگاه پنجشنبه در دیدار با پدر پاسدار شهید حبیب‌الله زرفشان که جمعی از مردم محله گل‌کاران شهر ابرکوه نیز حضور داشتند، افزود: موضوع شهادت و ایثارگری فراموش‌ شدنی نیست .
وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدای گرانقدر اظهار داشت: شهدای عزیز الگوهای برجسته دفاع از حریم دین ، قرآن ، کشور و نظام هستند و به‌یقین خون پاک و مطهرشان به ‌عنوان خشت زیرین ،بنای استقلال ، افتخار و اقتدار ملت ایران و سرانجام جهان اسلام است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه افزود: فرهنگ شهادت در مکتب اسلام برخاسته از مدافعان دین خدا در صدر اسلام به ‌ویژه حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران آن حضرت است.
حسینی ادامه داد: حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی از اهداف و آرمانهای بلند شهداست و امروز قشرهای مختلف مردم باید برای تحقق اهداف شهدا تلاشی مضاعف داشته باشند.
امام‌جمعه ابرکوه تصریح کرد: علاوه بر مسئولان ، احاد مردم هم باید از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دیدار و سرکشی کنند و پاسداری از خون شهدا و تجلیل و تکریم از خانواده‌های معظم شهیدان یک نماد مقاومت است .
در این دیدار پدر شهید با قدردانی از امام‌جمعه ابرکوه گفت: اولین لحظه‌ای که خبر شهادت فرزندم را شنیدم از خدا خواستم هدیه‌ام را قبول فرماید و ما را در قیامت در پیشگاه خداوند متعال روسفید گرداند.
ابرکوه 275 شهید، بیش از 570 جانباز و 33 آزاده تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.
7540/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.