حجت الاسلام سید مهدی الموسوی روز دوشنبه در اجتماع بزرگ صادقیون در سبزوار افزود: انقلاب اسلامی به عنوان یک نماد و الگو نقش مهمی در شکل گیری جنبش های ضد استکباری منطقه و بیداری مسلمانان دارد.
وی اظهار کرد: در شرایطی که دشمنان تلاش دارند فرهنگ اهل بیت (ع) و کربلا را از ذهن مردم پاک کنند، شاگردان مکتب اهل بیت (ع) و امام خمینی (ره) دین اسلام و مذهب شیعه را در سراسر جهان گسترش داده اند.
وی گفت: امروز شیرمردان رزمنده حزب الله و جبهه مقاومت اسلامی در لبنان و منطقه با ایستادگی در مقابل جریان تکفیری و ظلم، خواب راحت را از چشمان صهیونیست ها ربوده اند.
حجت الاسلام الموسوی با اشاره به اوضاع بحرین افزود: رژیم آل خلیفه در راستای تامین مطامع آمریکا و وهابیون از هرگونه تجاوز به مسلمانان دریغ نمی کند بطوریکه شکنجه و کشتار شهروندان بی گناه و تجاوز به نوامیس مردم بخشی از جنایات دردناک این رژیم مزدور است.
وی اظهار کرد: ملت ایران باید از امنیت کشور خود که با پیروی از معارف اسلام، فرهنگ اهل بیت (ع) و خون شهدا حاصل شده حراست و پاسداری کنند.
در این مراسم هیاتهای عزاداری به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) از مقبره امامزاده یحیی در چهار راه شهدای سبزوار تا مقبره امامزاده شعیب در این شهر راهپیمایی کردند.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8145/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.