به گزارش ایرنا آبائی روز شنبه در این کارگاه به بیان ویژگی های یک خانوده موفق و سالم از دیدگاه قرآن و اسلام پرداخت و راهکارهایی در جهت بهبود روابط خانواده و تربیت فرزند ارائه کرد.
وی تشویق را شیوه ای مناسب برای جذب فرزندان به رعایت مسائل دینی عنوان کرد و افزود: والدین باید دست از اجبار و تهدید و تنبیه بردارند و با زبانی ملایم کودکان خود را به رعایت موازین دینی دعوت کنند.
بیان حقوق زن و شوهر و همچنین وظایف آنان در قبال یکدیگر،‌ نقش متقابل پدر و مادر و همکاری آنان در تربیت دینی فرزند و شیوه های زندگی اسلامی جهت پایداری و تداوم زندگی مشترک از جمله مسائلی بود که سخنران کارگاه به آن پرداخت.
در پایان این کارگاه از برگزیدگان کتابخانه ای شهر احمدآباد در جشنواره رضوی تقدیر شد.
این دومین کارگاه آموزشی خانواده است که در کتابخانه خودستان برگزار می شود و با استقبال پرشور مردم احمدآباد مواجه شده است.
در گزارش دیگری آمده است که حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر، امام جمعه اردکان از بخش های مختلف کتابخانه عمومی خودستان احمدآباد دیدن کرد.
وی هدف از این بازدید را که به صورت سرزده انجام شد، آشنایی با مکان های فرهنگی شهر و آگاهی از مشکلات و کمبودهای آنان عنوان کرد و گفت: بر اساس قولی که در جلسه دیدار با کتابداران داده شد،‌ از تمام کتابخانه های عمومی از نزدیک دیدن و در حد توان مشکلات آنان را مرتفع خواهیم کرد.
شاکر در ادامه این بازدید، با بررسی کتب این مجموعه قول داد بخش کمک درسی کتابخانه را از محل کمک های مردمی و خیری احیا کند و در پایان تعدادی از تألیفات خود را به کتابخانه خودستان اهدا کرد.
کتابخانه شهید خودستان یکی از دو کتابخانه عمومی شهر احمدآباد است که از بخش های مختلفی چون بخش کودک، مرجع،‌ مخزن سالن مطالعه خواهران و برادران و مرکز اطلاع رسانی تشکیل شده و به بیش از 650 عضو فعال خدمات ارائه می دهد.
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان هم در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.