به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله علما در دیدار با خانواده شهید رضا رحمتی زاده اظهار کرد: شهدا به عهد و پیمان خود با خداوند متعال وفا کردند و در مسیر حق قدم بر داشتند تا امروز مایه فخر و مباهات باشند.
وی از شهدا به عنوان انسان هایی بزرگ و خداجو یاد کرد و گفت: این افراد برای پایداری اسلام، قرآن و انقلاب از همه چیز خود گذشتند و جان خود را فدا کردند.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه پر محتواترین سند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی شهدا هستند، تصریح کرد: شهیدان عاشق امام (ره) و مجذوب تفکرات الهی ایشان بودند و به همین دلیل برای دفاع از آرمان های امام و انقلاب مردانه پا به میدان نبرد گذاشته و برای حفظ کشور با جان و دل مبارزه کردند.
امام جمعه کرمانشاه افزود: عظمت شهدا قابل وصف و بیان نیست و شهدا مایه سرافرازی و اقتدار انقلاب اسلامی ایران هستند.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: خون شهدا هرگز از بین نمی رود و گرچه رفتن آنها خسارت بزرگی برای جامعه و بخصوص خانواده های آنها محسوب می شود اما نتایج و برکات فراوانی به دنبال دارد تا آنجا که امروز می توان این برکات را در اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مشاهده کرد.
آیت الله علما گفت: شهدا از ارزش و اعتبار ویژه ای برخوردار هستند، بنابراین باید همواره خانواده شهدا و ایثارگران را مورد تقدیر و قدردانی قرار داد.
امام جمعه کرمانشاه به همراه سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف، حجت الاسلام والمسلمین عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، امام جمعه و فرماندار کنگاور از خانواده شهیدان رضا رحمتی زاده، کتابی و نوروز عظیمی جانباز 70 درصد روستای 'فش' عیادت کردند.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.