به گزارش ایرنا، حجت پیرایش روز شنبه در نشست خبری اظهار داشت: سهمیه سوادآموزی در سال جاری 500 نفر بوده که تاکنون 427 نفر ثبت نام کرده اند، همچنین در دوره تحکیم 400 نفر و در دوره انتقال 250 نفر جذب شده اند.
وی مجموع کل کلاس های برگزار شده در سه دوره را 441 کلاس درس در سطح شهر و روستا عنوان کرد و گفت: همچنین 18 کلاس به صورت متفرقه و 25 کلاس عادی در این شهرستان برگزار شده است.
پیرایش افزود: براساس سرشماری سال 95، درصد باسوادی در گروه سنی 49-10 سال در مجموع کل شهرستان 93.4 درصد، در روستا 88.6 درصد و در شهر 96.2 درصد است.
رییس اداره سوادآموزی شیروان گفت: برگزاری جلسات پشتیبانی سوادآموزی، جشنواره الگوهای برتر تدریس، برنامه های توجیهی برای آموزش دهندگان، طرح نماز با کلید بهشت و طرح آموش با رایانه را از جمله اقدامات انجام شده سوادآموزی سال جاری در شیروان دانست.
پیرایش گفت: برگزاری نمایشگاه تولیدات و صنایع دستی سوادآموزان، مسابقه انشانویسی، دیدار با امام جمعه، بازدید از کلاس های سوادآموزی و کتابخانه های عمومی، تجلیل از آموزش دهندگان ارائه طرح درس برتر در نمایشگاه و غیره را از جمله برنامه های سوادآموزی در این هفته است.
بر اساس آمار سرشماری سال 95، شهرستان شیروان 6 هزار و 45 نفر بی سواد در گروه سنی 49-10 سال دارد.
7186/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.