به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز عید سعید قربان در مصلی امام خمینی (ره) رشت و در جمع نمازگزاران اظهار داشت: خداوند اراده کرده که به ملت ایران عظمت بدهد و هیچکس هم نمی تواند در برابر قدرت و اراده باریتعالی بایستد.
وی افزود: ما در طول حدود 40 سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی این امر را مشاهده کرده و دیده ایم که ملت ایران چگونه برابر تمامی ناملایمات، مشکلات و همچنن نیرنگ ها و خدعه های دشمنان ایستادگی کرده اند که این امر نشان از عظمتی است که خداوند به ملت ایران ارزانی کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان گیلان بیان کرد: ملت ایران به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی متفرق نشده و همچنان از مسئولان کشور خود حمایت می کنند و مسئولان نیز باید قدر این مردم را بدانند.
وی به وضعیت برداشت برنج توسط کشاورزان گیلانی اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به نزولات آسمانی که طی هفته های اخیر شاهد بودیم، بعضی از شالیزارها دچار آسیب شده که مسئولان باید در این راستا از کشاورزان آسیب دیده حمایت کنند.
امام جمعه رشت اضافه کرد: البته کشاورزان زمین های خود را بیمه کرده اند اما تعدادی نیز به دلیل مشکلات مالی نتوانستند زمین های خود را بیمه کنند که از مسئولان تقاضا داریم به یاری کشاورزان آسیب دیده بشتابند چون تنها منبع درآمدی آنان ، فروش محصول برنج است.
آیت الله فلاحتی همچنین به آب شرب استان گیلان و شهر رشت اشاره کرد و گفت: با توجه به بازدیدی که از مرکز تصفیه آب شرب داشته ام، باید اذعان کنم که آب شرب گیلان یکی از بهترین آب های موجود در کشور است و همچنین تجهیزات ما از اکثر استان های کشور در این زمینه پیشرفته تر است.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.