حجت الاسلام سید علی حسینی پور روز شنبه در آیین گشایش سال تحصیلی حوزه علمیه و در جمع طلاب جدید الورود در مسجد جامع خمین افزود: صدور انقلاب ایران اندیشه‌ای راهبردی است که پس از انقلاب 1357 در ایران و به وسیله انقلابیون اسلامگرا قوت گرفت.
امام جمعه خمین ادامه داد: اسلام فرهنگ و منطق دارد و با دعوا، خشنونت و کشتار مخالف است و مانند برخی از جنایتکاران تاریخ قصد از بین بردن هزاران نفر را با بمب های شیمیایی ندارد.
حجت الاسلام حسینی پور گفت: صدور انقلاب اسلامی رویکردی برای مقابله با جنایت ها، ظلم ها و آدم کشی ها در قالب یک امت واحده اسلامی است.
وی اظهارداشت: آمریکا و اروپا علف های هرز در کشتزارهای گندم هستند در مقابل بالندگی و اراده استوار ملت ایران، هیچ کاری از پیش نمی برند.
خطیب جمعه خمین ادامه داد: استکبار در برابر صدور انقلاب، تمام نیروهای خود را در زمینه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برای ضربه زدن به اسلام و نظام به کار گرفته است.
حجت الاسلام حسینی پور به طلاب توصیه کرد: طلاب باید هدف از ورود به حوزه‎‏های علمیه را بدانند و خدمت به دین خدا را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.
در حوزه علمیه خمین 100 طلبه مقدماتی، سطح یک و سطح 2 مشغول تحصیل هستند و در سال تحصیلی جدید 13 طلبه به این تعداد افزده شده است .
طلبه های جدید الورود با طی کردن دوره های 10 روز آموزشی در خمین و اراک با کسب نمره کافی برای ورود به حوزه آماده شدند.
7277/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.