به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین افزود: مردم ایران اسلامی همواره ثابت کرده اند، که با وجود گلایه ها و انتقادات اساسی نسبت به مشکلات کشور ، همواره پشتیبان نظام اسلامی و رهبری هستند و آنان عملکرد افراد سودجو و فرصت طلب را پای انقلاب نمی نویسند.
وی اظهارداشت: با وجود آن که مردم مطالبات خود را دنبال می کنند ولی هرگز اجازه دست درازی به اساس انقلاب، نظام اسلامی و ولایت را نمی دهند و تمامی بدخواهان نظام ، شبکه های معاند و عمروعاص ها و سامری های زمان بدانند، این مردم همان مردم انقلابی 40 سال پیش هستند و اگر بخواهند فتنه جدیدی را با استفاده از اوضاع نابسامان اقتصادی آغاز کنند، با مشت بر دهان آن ها می کوبند.
امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران برگرفته از تعالیم حیانی اسلام است و امام راحل و رهبر معظم انقلاب به عنوان پرورش یافتگان مکتب قرآن، پیامبر(ص) و اهل بیت علیهم السلام این نظام را هدایت می کنند بنابراین بزرگ ترین هدف انقلاب اسلامی ارتقا سطح تعلیم و تربیت در جامعه است.
حجت الاسلام محمودی به رشد 400 درصدی باسوادی، ساخت هزاران مدرسه ، آموزشگاه و دانشگاه توسط دولت و خیرین، تاسیس مدارس نمونه دولتی برای جذب دانش آموزان مستعد، تغییر جهت گیری آموزش و پرورش از غرب به مبانی اسلامی و قرار گرفتن کشور در بین 5 کشور برتر دنیا در مسابقات علمی به عنوان گوشه ای از دستاوردهای و نشانه های عزت کشور در زمینه آموزش یاد کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی ، خبرنگارخبرگزاری ایرنا و گرامیداشت روز خبرنگار در روز 17 مرداد یادآورشد: بین خبرنگارانی که با اقدام متعهدانه و مسئولانه نسبت به اطلاع رسانی اقدام می کنند و کسانی که با خبرسازی ، شایعه پراکنی ، جوسازی و دروغ پردازی جامعه را ملتهب می کنند تفاوت اساسی وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران دلسوز رسانه ها ، هم نقد منصفانه دارند و هم حلقه وصل مردم و مسئولان هستند و از ارزش های انقلاب دفاع می کنند.
محمودی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه ورامین با اشاره به تهدیدات اخیر رئیس جمهور آمریکا ،گفت : آمریکا باید بداند که ایران مانند ترامپ قمارباز ، کم حافظه نیست و هرگز جنایات آمریکا را فراموش نمی کند ، خروج امریکا از برجام نشان داد که این کشور به هیچ یک از اصول و توافقات بین المللی پایبند نبوده و قابل اعتماد نیست.
وی تصریح کرد: کسانی که امروز پیشنهاد آمریکا برای مذاکره را جدی می گیرند، یا خود را به نادانی می زنند، یا نادان هستند در صورتی که ملت ایران برخلاف کوتوله های سیاسی هرگز جنایات امریکا را فراموش نمی کند.
امام جمعه موقت ورامین با تقدیر از مواضع رئیس جمهور در مقابل آمریکا افزود: امیدواریم، رئیس جمهور عناصر ناکارآمد و بزدل های سیاسی را از دولت اخراج و عزل کند چرا که مردم نباید چوب نادانی عناصر واداده و نالایق رابخورند.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.