آیت الله عبدالکریم عابدینی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در قزوین در گفت وگو با ایرنا افزود: ملت های مسلمان امروز با حضور در تظاهرات روز قدس فریاد ظلم ستیزی و عدالت طلبی سر دادند و نشان دادند مقابل جنایات رژیم صهیونیستی، آمریکا و هم پیمانان آن هیچگاه ساکت ننشسته و اهل مماشات نیستند.
وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با تعیین روز قدس چشم انداز رهایی فلسطین از چنگال رژیم صهیونیستی را ترسیم کردند، گفت: در آن زمان کسی فکر نمی کرد که نابودی اسرائیل شدنی باشد اما امروز شاهد اضحملال این رژیم و تضعیف روزافزون آن هستیم.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی نابودی اسرائیل را شدنی و سهل می دانستند و برای همین فرمودند اگر هر مسلمان یک سطل آب بریزد اسرائیل را سیل می برد، گفت: زمانی که امام خمینی (ره) این صحبت ها را مطرح می کردند اسرائیل به زعم دوستان و دیگران یک قدرت محسوب می شد و جمهوری اسلامی ایران تازه تشکیل شده بود اما امروز به نظامی مقتدر و با صلابت تبدیل شده و رژیم صهیونیستی نیز ضعیف تر از همیشه است.
امام جمعه قزوین گفت: روزگاری اسرائیل مدعی ایجاد نظم نوین جهانی بود و سپس این شعار خود را به نیل تا فرات تقلیل داد اما به برکت بیداری مسلمانان که نشات گرفته از انقلاب شکوهمند اسلامی و همچنین روز جهانی قدس بوده است امروز این رژیم در فلسطین اشغالی دور خود دیوار می کشد که این به معنای ضعف و زبونی این رژیم است.
وی با بیان اینکه شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی مدتهاست که آغاز شده است،افزود: عزت و سربلندی مختص به مومنان و آزادگان است و اسرائیل و همه ظالمان و مستکبران محکوم به نابودی هستند.
راهپیمایی روز جهانی قدس در 102 نقطه استان قزوین برگزار شد.
6104*6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.