به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ' عبدالله حاجی صادقی ' عصر شنبه در مراسم گرامیداشت حماسه 9دی در میدان انقلاب اصفهان ، افزود:
9 دی روز پیروزی ملت انقلابی و بصیر ایران در برابر توطئه بزرگی که آمده بود تا نور انقلاب را خاموش کند، است.
وی افزود: تصور اینکه روزی تقابل اسلام و انقلاب با نیروهای استکبار پایان یابد، اشتباه است و برای پیروزی در این عرصه بصیرت و حضور مسلمانان و نیروهای انقلابی بسیار مهم است.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه سکاندار کشور، ولایت است ، افزود: خواسته مردم بدور از گرایش های سیاسی این است که حرکت ولایت محوری مردم حفظ شود و برای موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی مسئولان باید از ولایت فقیه اطاعت و تبعیت کنند.
وی با اشاره به فتنه 88 گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند طراحی این فتنه ده ساله بود و حدود ۶۰ موسسه برای انجام و تحقق آن کار کرده بودندتا توانستند تابلوی این فتنه را بلند کنند.
حاجی صادقی بیان کرد: سال ۸۸ شعار فتنه گران جنبش سبز بود درحالیکه چهار سال قبل از آن، یعنی سال ۸۴ یکی از سناتورها در کنگره آمریکا گفته بود که ما انقلاب ایران را با جنبش سبز نابود می کنیم.
وی با بیان اینکه نمی خواهیم بازیچه های دست استکبار را تبرئه کنیم ، افزود: امروز هم اختلاف ما در این موضوع با چهار فریب خورده نیست بلکه طرف مقابل ما استکبار، آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
جاشین نماینده ولی فقیه در سپاه نقش رهبری و حمایت مردم از انقلاب و رهبری را دو عامل پیروزی ملت ایران برای از بین بردن توطئه دشمنان در فتنه 88 بیان کرد و افزود: در این موضوع، رهبری و ملت ایران نشان دادند که تسلیم فشارهای غیر منطقی، غیرقانونی و غیر شرعی نمی شوند و برای حفط دین و انقلاب محکم ایستاده اند.
وی گفت: حماسه ۹ دی، اتفاقی و تمام شدنی نیست زیرا این حماسه از عاشورا الهام گرفته و نقطه افزایش بصیرت مردم ایران مقابل استکبار بود.
حجت الاسلام حاجی صادقی افزود: ابعاد مختلف حماسه 9 دی باید بدون هیجان و در فرصت های مناسب برای مردم و نسل جوان تبیین شود.
وی افزود: مطالبه حماسه آفرینان ۹ دی از مسئولان، اطاعت محض و سربازی ولایت است و مسئولین آگاه باشند که شکر گزاری برای نعمت این نظام و مردم، خدمتگذاری خالصانه به آنهاست.
حجت الاسلام حاجی صادقی، مطالبه گری از مسئولان را حق مردم دانست و درعین حال افزود: مردم برای چگونگی بیان مطالبات خود باید مراقب توسئه ها و نقشه های شوم دشمن باشند.
وی با بیان اینکه پیام 9 دی بصیرت و ولایت محوری است ، افزود: مردم ما باید بدانند تا مادامی که با بصیرت و صلابت ایستاده اند دشمن راه نفوذی به نظام اسلامی پیدا نخواهد کرد.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: دشمنان انقلاب اعتراف کرده اند که علت ۴۰ ساله شدن انقلاب اسلامی، پیوستگی امت با ولایت است.
وی افزود: دشمن، پیوستگی ملت و ولایت را هدف قرار داده است که باید با بصیرت و آگاهی با آن مقابله کرد.
حجت الاسلام حاجی صادقی افزود: دشمنان باید بدانند که این ملت، جان می دهد اما هرگز از رهبری و لایت جدا نمی شود.
مراسم گرامیداشت 9 دی عصر شنبه با حضور قشرهای مختلف مردم در میدان انقلاب اصفهان برگزارشد.
2093 ** خبرنگار: محمد کامران ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.