به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حیدر مصلحی روز شنبه در مراسم گرامیداشت 9 دی در رشت بیان داشت: گرفتاری ها را می فهمیم و تحمل می کنیم اما سر بزنگاه که دشمن بخواهد سوء استفاده کند، به میدان می آییم.
حجت الاسلام مصلحی گفت: ملت ایران طی چهار دهه گذشته نشان داده که از ولایت تبعیت دارد و تحت تاثیر القائات دشمنان قرار نمی گیرد، از این رو انقلاب مسیر پیش رونده خود را خواهد داشت و ملت ایران در مقابل توطئه های دشمن با همه سختی ها ، مقاومت خواهند کرد.
حجت الاسلام مصلحی یادآور شد: عده ای بدنبال این هستند که اتفاقات سال 88 را دعوای انتخاباتی معرفی کنند، اما ملت ایران با هوشیاری دشمن را زیر پا گذاشت.
وی با اشاره به اینکه مردم با بصیرت گیلان در سال 88 پیشقدم بودند، اظهار کرد: با حرکت بزرگی که مردم این استان انجام دادند، توانستند طراحی دشمن را نقش بر آب کنند.
وی با بیان اینکه ما در این چهار دهه عمر انقلاب همواره با توطئه های سنگینی مواجه بودیم، تصریح کرد: تا انقلاب مسیر خودش را جلو می برد و انقلابی گری حاکم است، استکبار طراحی های خود را خواهد داشت.
حجت الاسلام مصلحی گفت: هم اکنون بیش از 14 میلیون مقاله از اعضای هیأت های علمی آمریکایی و اروپایی وجود دارد که به فروپاشی استکبار اشاره کرده و منشاء آن را انقلاب اسلامی دانسته اند.
وی تصریح کرد: استکبار داعش را با دلارهای رژیم سعودی برای اسلام هراسی بوجود آورد اما همین اسلام هراسی، موجب شد که اندیشمندان به شناخت اسلام روی آورند.
حجت الاسلام مصلحی با اشاره به مسئله نفوذ گفت: نفوذ کارش این است که مسئولان، مردم و نخبگان را در محاسباتشان دچار اشتباه کند و امروز یکی از مشکلات ما ، همین موضوع تصمیم های غلط است.
وی با بیان اینکه تحریم ها نمی تواند ما را متوقف کند، افزود: می توانیم از پس تحریم ها بر آییم و فقط اراده می خواهد و لازم است اقتصاد مقاومتی را به معنای واقعی اجرا کنیم.
وی با تاکید بر لزوم شناخت صحیح فضای مجازی و راه های ورود دشمن از این طریق گفت: امت حزب‌الله باید فضای مجازی را به‌عنوان یک ابزار فتنه‌انگیزی، تحت کنترل خود بگیرد.
مراسم 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، امروز با حضور پرشور مردم در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد.
خبرنگار: سلیمانی ** انتشاردهنده:کبیری
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.