به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر در خطبه‌های نمازجمعه این هفته جیرفت افزود: آمریکا از نقش تاثیر گذار ایران اسلامی در مسایل روز دنیا هراس دارد و دنبال کم رنگ کردن نقش مهم ایران می باشد.
وی تصریح کرد: ایران اسلامی با تاثیر گذاری فرهنگ مقاومت دنبال ترویج این فرهنگ در دنیا می باشد لذا استکبار جهانی از ترویج این فرهنگ هراس دارد.
وی اظهار کرد: ملت ایران در اوج قدرت در مقابل تهدیدهای آمریکا ایستادگی کرده است و هیچ زمانی زیر بار ظلم نخواهد رفت.
امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: صنایع قدرتمند موشکی ایران با دانش داخلی ایجاد شده است لذا به این دانش و اقتدار ملی افتخار می کنیم.
حجت الاسلام سعادت فر تضعیف روحیه شهادت طلبی را زنگ خطری برای ایران اسلامی برشمرد و گفت: افتخار ملت ایران اسلامی تربیت فرزند شهادت طلب است لذا باید این فرهنگ در جامعه تقویت شود.
وی تصریح کرد: روحیه شهادت طلبی دنیای استکبار را به زانوی ذلت درآورده است از این رو مستکبران دنبال کم رنگ کردن این فرهنگ می باشند.
وی خاطرنشان کرد: دشمن در فضای مجازی دنبال تضعیف روحیه شهادت طلبی، جهاد و ایثار می باشد لذا جوانان در این زمینه هوشیار باشند.
خطیب جمعه جیرفت راز موفقیت، وحدت و عظمت انقلاب اسلامی را حرکت در مسیر رهبری دانست، و گفت: رهنمودهای رهبری چراغ راه برای مسیر انقلاب اسلامی است.
وی افزود: ولایت مداری یکی از ارکان مهم انقلاب گری هاست و نقطه مقابل این مسیر دنیاطلبی می باشد که نباید گرفتار این مساله شویم.
حجت الاسلام سعادت فر مردم را به کمک به موکبین زائران امام حسین(ع) دعوت کرد و گفت: این عمل شما ثوابی در جهت رفاه حال زائران کربلا می باشد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز** انتشار: بهنام احمدی *
7450/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.