به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاد روز جمعه در مسجد حضرت رقیه (ع) اردستان افزود: مردم ارکان قدرت ایران هستند و دشمن می خواهد آنها را از صحنه های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی خارج کرده و با گرفتن انگیزه، اعتقادهای دینی را هدف قرار دهد.
وی افزود: دشمن با ترویج و عمومی کردن فرهنگ خود در رسانه ها، فضای مجازی و ماهواره ها به دنبال پیاده سازی هدف های شوم خود در این کشور است و ترویج فرهنگ غربی، رواج بی بند و باری و بی دینی می تواند مشکلات زیادی را برای نظام و مردم به دنبال داشته باشد.
نماینده ارستان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: فضای مجازی هر چند دارای تهدیدهایی می باشد اما سودهای بسیاری نیز دارد و به عنوان یک ابزار می توان آن را تبدیل به فرصت کرده و در جهت ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی به کار برد.
او هدف دشمن را تغییر فرهنگ و ضربه زدن به قدرت نظام اسلامی با هر وسیله ای عنوان کرد و گفت: استکبار و حامیانش نتوانستند طی هفت سال در سوریه موفقیتی به دست آورند و متوجه شدند که شکست ها به دلیل حضور محور مقاومت بر گرفته از فرهنگ ناب حضرت امام علی (ع) است.
طباطبائی نژاد عنوان کرد: دشمن با استفاده از فرصت پیش آمده پس از سال 1388 با تصویب شدیدترین تحریم ها مشکلاتی را برای کشور به وجود آورد اما با مقاومت مردم و نظام اسلامی نتوانست از پیشرفت و قدرت حکومت دینی بی مانند ایران جلوگیری کند.
خبرنگار: رحمت الله عامری نیا ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.