به گزارش ایرنا بهرام سلیمانیان سه شنبه شب در جمع ورزشکاران حامی روحانی در شیروان اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید نقاط ضعفی وجود داشت که این ضعف ها به طور قطع در دولت دوازدهم اصلاح خواهد شد.
این عضوحزب اتحاد ملت ایران اسلامی شاخه خراسان شمالی گفت: هم اکنون مردم بویژه جامعه ورزشکاران به دنبال فردی هستند که در عرصه بین المللی برای ایران افتخار داشته باشند نه کسیکه تمام افتخارش تهمت، افترا و تهاجم باشد.
وی گفت: بیش از نیمی از جمعیت ایران جوانان هستند که اولین هنر و اقدام آن است که با این جامعه پویا و پرتحرک ارتباط برقرار کرد تا در عرصه های مختلف فعالیت داشته باشند.
وی با بیان اینکه در دولت گذشته قرابتی از لحاظ شغل، صنفی و اخلاقی با جامعه هنرمندان و ورزشکاران نبود گفت: روحانی رییس جمهوری است که به رحمانی بودن، اخلاقی بودن و عطفی بودن مردم ایران اشاره می کند چیزی که در زمان دولت گذشته مغفول مانده بود.
سلیمانیان با بیان اینکه روحانی لبخند دیپلماسی را به تمام جهانیان عرصه کرد و توانایی ارتباط برقرار کردن موثر در جامعه را دارد افزود: اما برخی ها با هدف تخریب روحانی می خواهند راه این دولت تداوم نداشته باشد.
وی همچنین افزود: در این دولت تشکل ها، احزاب و سمن ها فعال شد که باعث وصل حاکمیت مردم است و اسباب پیشنهاد را به وجود آورد که این محصول دولت تدبیر و امید است.
7186/6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.